froorf Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 satt å leste i en "gammel" foto album. der fant jeg bilder av gammelbilen (RIP).var en 82 mod 1100 med byttet tak(soltak) Ble 19 år stakkar bildene er før under og etter lakkering -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Er det bare meg, eller krympet felgene dine under lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 ser sånn ut så jo ut som en monstre truck på første bilde. har sett den bilen før jeg, her er et bilde jeg har på lager :) likte den egentlig bedre der jeg.. rs fanger har ingen ting på en golf1 og gjøre spør du meg.... men smak og behag, du har jo lagt ned mye jobb på bilen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Synes den var penest i rød jeg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Mirus Synes den var penest i rød jeg. Enig der. Gul er ikke noen pen farge egentlig. Noen få biler kler gult, dette er da Rack's 300zx og Ferrarier. Ellers er gult skikkelig kjipt synes jeg. RS-fanger passer ikke Golf1, og hvertfall ikke sammens med 4 lykter. Dette er min mening da! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Gult er kult!!! Så lenge det er riktig gulfarge da... Som f.eks... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by boramannen Er det bare meg, eller krympet felgene dine under lakkering? Lurer på det samme. Så jo ut som du hadde 17" på første bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Fin i rød, grell i gul. Vel brukte penger... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Siden vi er inne på gule golfer .. Er ikke noen som kjenner til denne ? Var med å laget den for litt et par år siden. Meget grei cab ... Noen som har sett den ? vet hvor den holder til ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Sonick Siden vi er inne på gule golfer .. Er ikke noen som kjenner til denne ? Var med å laget den for litt et par år siden. Meget grei cab ... Noen som har sett den ? vet hvor den holder til ? Mener å huske at jeg så denne på finn.no for en mnd eller to siden. Er jo ikke sikkert det var den sammen men... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by boramannen Er det bare meg, eller krympet felgene dine under lakkering? De er mindre ja,men på det første bilde ser du at de mindre felgene ligger ved siden av bilen....,så jeg tror ikke de de er krympa....he he!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Gult er ikke gult i mine øyne... det var ikke jeg som valgte gult på gamle bilen min men det var meg som valgte nyansen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 syns gammelbilen til brodern kledde gult jeg.. :) Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 syns det er ufattelig at folk kan bruke masse penger på en golf 1, makan til stygg bil ;) cab'n er søt da... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Essex syns det er ufattelig at folk kan bruke masse penger på en golf 1, makan til stygg bil ;) Er ikke alle som trenger en 300Hk's tiss vet du ;) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg