Gå til innhold

Bilder avgammelbilen Golf 1100

Ranger emnet


froorf

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sonick

Siden vi er inne på gule golfer ..

 

Er ikke noen som kjenner til denne ? Var med å laget den for litt et par år siden. Meget grei cab ... Noen som har sett den ? vet hvor den holder til ?

 

gamle%20roy%20sin.JPG

 

Ikke den der som var i Bodø?

 

Den var tilsalgs for ca 30000. Jeg vurderte den, men fant ut at det var gjort dårlig arbeid med lakkeringen, noen som sa det til meg hvertfall.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Den gule golf cab'en så jeg mange ganger her i Sandefjord i sommer/høst.

 

Felgene har jo ikke krympet dere ser jo at på det øverste bildet er bilen jekket opp på andre siden og felgene som tilhører den siden ligger nederst i høyre hjørne. Ser iallefall sånn ut...

 

Golf 1 kler gult! Golf 1 kler RS fanger!

 

Det er golf 2 som ikke kler RS fanger det ser helt på tryne ut. Ikke kler den rs4 fanger heller!

 

Hva skjedde med bilen?

 

Hadde du bare 1100 motor i den hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

 

Hva skjedde med bilen?

 

Hadde du bare 1100 motor i den hele tiden?

 

bilen ble ribbet for alt brukbart utstyr og kastet etter et møte med en lyktestolpe (underkjølt regn)

 

det var en 1100 motor i den hele tiden ja. men med oppgradert oppheng gti bremser, stivere foringer, gti krengnings hemmere, stabstag i motorrom og 80mm jamex sett med dempere.ellers så var motoren "trimmet" med nytt luftfilter (økte topfarten fra 125 til 155)

 

hva lakken anngår så var bilen VELDIG sliten i lakken da jeg kjøpte den. var nesten ikke klarlakk på tak og panser. derfor ble den lakkert.

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår