Gå til innhold

Min Skoda Superb

Ranger emnet


superb09

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hallo.

 

eksosen er rett og slett kuttet rett bak kardangen.

så har jeg sveiset ressten selv. selvfølgelig gjelder ikke garantien hvis det skyldes at den potta er borte. men kan ikke skjønne hva dette skall ødelegge da?.

 

ryggekamera. kan ikke skjønne at det skall være noe problem hvis dete funker på passaten.

 

allt går bare man vill det nokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenon i grøfte lys (hvis du ikke har) lavere og penere antenne, muligens "haifinne", tone alle siderutene, litt svakt bare så man ser det sitter noen inni der, lulig en sånn "M3 list" eller hva det heter på bagasje luka, tror det kunne blitt pent, men bilen er veldig pen sånn den er :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har selv bestilt meg Skoda Superb som jeg har lyst til å gjøre "litt" med.

Men det er ikke mye bodykit, lepper eller spoiler ute og går på denne modellen altså.

 

Har tom. snakket med folk i Kina vedr. dette og det er ikke å oppdrive.

Må i tilfelle sende ned orginal front & hekk, da kan man få "custom made".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Heihei!

 

Den dobble eksosen gjør seg veldig bra!

Jeg har egentlig ikke bestemt meg helt ennå om hva jeg synes om superben. Kjempetøff bil forfra og fra siden, men bakpartiet har et eller annet gubbepreg som jeg ikke liker og som gjør at jeg mister interessen for bilen. Du har klart å fjerne mye av dette med den dobble eksosen og det ser kjempebra ut. Nå mangler bare en liten og diskre vinge oppå bakluka. tenkt på det? (hvis det finnes til denne?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår