Gå til innhold

Min Skoda Superb

Ranger emnet


superb09

Anbefalte innlegg

hallo.

legger ut et par bilder av min nye superb.

bilen har 140hk TDI og DSG-kasse. valgte eleganse og allt extrautstyr.

det eneste jeg ikke likte med den var tre dekoret inni bilen.

dette er derfor byttet til en annen design.

 

bilen står nå hos http://www.kickstart.no for noe oppgraderign av stereoen. i første omgang skall det en Eartquake Subzero 12 i bilen.

 

derreter tengte jeg et par 18" croma felger til sommerbruk

 

grillen skall byttes. enten må jeg lage "netting" selv.

ellers må jeg finne noen som kan levere detter ferdig.

kom gjærne med tips om hvor jeg kan finne en slik.

 

ellers håpre jeg på tips om andre mods jeg kan gjøre med bilen..

 

GetAttachmentskoda.jpg

 

GetAttachmentsuperb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil

 

Hva har du byttet ut tredekor med, og hvor monteres ekstra høytaler, prøv å søk på briskoda.net når det gjelder styling, er ofte på den å spør om ting får alltid svar, skal selv etterhvert ettermontere ryggekamera, fikk link om hvordan dette skal gjøres, passat CC har samme enhet Columbus(RNS510) og denne har det. venter en stund i tilfelle Skoda kommer med det selv, har hørt rykter om det.

Kan du legge med noen bilder av bilen innvendig

 

nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Rå bil, litt enig med i det tre interiøret, det kunne de ha latt være og laget, men men.

det er bra du satser på litt kule felger til sommeren, men jeg tror at 19" ville passet bedre inn i de hjulbuene på bilen, den er jo ganske stor den bilen, men det kan du prøve til sommeren, utrolig fin bil du har fått deg, litt anlegg er også viktig ;) liker desse bilene godt selv :D

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

tredekoren et byttet med standar ambiente dekor..

vil ikke over 18" pga at jeg vil ha litt kjøreegenskaper i behold. hehe.

det er 10 høytalere i bilen. 3 i hvær fordør og 2 i hvær bakdør. fin lyd i bilen.

ryggekamera hadde ikke vært så domt nei.

flere bilder kommer nor jeg får bilen tilbake.

takker for respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. det orginale annlegget funker fint det. men det blir litt smått nor man vil ha litt bass. skall legge inn bilder noe jeg får bilen tilbake. det tar litt tid pga juletider. men tror det blir bra. får bygget en kasse som både er portet og lukket. alltå på ene siden blir det en lukket kasse, og på andre siden av elementet blir det portet kasse. blir spenende og se hvordan dette funker i praksis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå er bilen hentet fra http://www.kickstart.no og bilen ser kanonbra ut.

det ble en tøff portet kasse. og lyden er helt upåklagelig. så nå har jeg brukt hele dagen på og skru fasst gummi bak skiltene, og diverse andre plasser for og få bort skranglelyder. men nå er det bra. i bilen er det nå montert

 

en eartquake subzero 12 http://www.mamut.net/kickstart/subdet15.htm

 

en vibe bass 4 monoblokk http://www.mamut.net/kickstart/subdet112.htm

 

dette er virkelig og anbefale til alle. dette spiller så det kiler i ørene og stolene vibrerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår