Gå til innhold

Min Skoda Superb

Ranger emnet


superb09

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Jeg vurderer å kjøpe Skoda Superb 1.4. Mitt formål er familiebil. Har nettopp fått førstemann, og har planer om èn eller to til. Lurer derfor på hvordan plassen i baksetet er - sideveis. Forstår det slik at det blir grisetrangt med 3 barneseter i Octavia (men det går), og lurer på hvordan Superb er i forhold?

 

Burde naturligvis gått for stasjonsvogn, men den er ikke tilgjengelig i Superb og Octavian virker litt trang i baksetet. Noen som kan gi litt info om forholdet mellom de to der bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Burde naturligvis gått for stasjonsvogn, men den er ikke tilgjengelig i Superb og Octavian virker litt trang i baksetet. Noen som kan gi litt info om forholdet mellom de to der bak?

 

Da hadde jeg heller ventet litt til Superben kommer i STW utgave, hvilket den gjører i oktober/november... skikkelig Passat knuser! ;)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bekreftet at den kommer allerede i år? Jeg har lest at den opprinnelig var planlagt i år, men er utsatt til 2010...

 

Men er det egentlig forskjell i bredden mellom stasjonsvogn og sedan for samme modell? Jeg trodde det bare var hekken og lengden som er forskjellige..?

 

Det er tross alt bredden som er spørsmålet her, jeg vil tro bagasjerommet på 565l i sedanen er tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og bynne med bakseteplassen, i lengden er det plass i massevis. jeg er selv 190+ og hvis jeg kjører forsetet helt bak så jeg ikke har sjangs til og nå fram til pedalene, enda tar ikke knærne i seteryggen bak.

bredden er heller ikke dårlig. en god del bredere en octaviaen, med to i baksetet sitter man som konger. men det er fint plass til tre store personer bak.

 

bagasjerom. bagasjerommet er også stort. men selvølgelig blir jo stw utgaven helt fenomenal.

 

har ikke selv prøvd 1,4 men så lenge du ikke skall slepe noe med den så har den fått mye skryt.

 

 

stw utgaven er venntet i sisste halvdel av 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Synes bilen ble utrolig fin med dobble eksos rør , har du kjøpt orginalt eksos til suberben eller hva har lyst til å gjøre det samme selv, vet du hvordan garantien på bilen blir etterpå ??, har montert ekstra hekk difuser ser ingen forskjell fra orginalen utennom at det er ferdig sparret ut til eksta eksosrør på høyre side.

Har du også tenkt på å ettermontere et ryggekamera på RNS510 enheten(colunbus) Passat har den samme typen og har også ryggekamera som opsjon.

 

her er en link hvor det er blitt ettermontert et kamera på en RNS510 enhet vet ikke hvordan dette ville fungere på en Superb.??

 

http://vwnavi.com/forums/showthread.php?t=7819

 

en annen link angående ryggekamera.

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1000_Komplett-Set-Rueckfahrkamera-VW-Passat-3C-Variant.html

 

er klar over at dette er for passat , men det er samme radio.

 

hilsen

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår