Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

Motorvolumet er jo over 2.0L på bmw i wtcc da. 2,2-2,3L eller hva det er.

Kan ikke bruke nyeste focusn da, eller den svt'n. Sport focusen har 2.0L ell?? Dem gammle dtm bilene var jo 2+2 sete biler, bare att dem hadde 2,3-2,5L motorer som E30 og Merc Evo 2 og 3. Husker ikke hva anna som var med jeg. Rx7 og rx8 da :) 1,3L og 2,0L 2+2 i Rx8 og 2+ i Rx7'n :D

 

I 3 så håper jeg det blir flere stasjonsvogner så lager vi en stasjonsvogn cup. Håpe ikke det bare er passaten som er med. Dem nyeste kommer vel med AWD som bmw, saab, passat r36, opel, subaru, fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motorvolumet er jo over 2.0L på bmw i wtcc da. 2,2-2,3L eller hva det er.

Kan ikke bruke nyeste focusn da, eller den svt'n. Sport focusen har 2.0L ell?? Dem gammle dtm bilene var jo 2+2 sete biler, bare att dem hadde 2,3-2,5L motorer som E30 og Merc Evo 2 og 3. Husker ikke hva anna som var med jeg. Rx7 og rx8 da :) 1,3L og 2,0L 2+2 i Rx8 og 2+ i Rx7'n :D

 

I 3 så håper jeg det blir flere stasjonsvogner så lager vi en stasjonsvogn cup. Håpe ikke det bare er passaten som er med. Dem nyeste kommer vel med AWD som bmw, saab, passat r36, opel, subaru, fler??

 

sa ikke att vi sku forhold oss te att vi ikke sku overstig 2L :zzzz:

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK et siste forslag...

 

A850

FWD eller RWD

Minst 4 seter

Motorvolum inntil 2500 ccm

Fullt Forza kit.

Fullt Racing understell.

Slicks

Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt.

 

Vektreduksjon etter eget ønske.

Tuning etter eget ønske.

 

Da skulle vi sitte igjen med et pent knippe biler som skal kunne benyttes, og som bør kunne benyttes i miks med FWD og RWD.

 

Noen vil helt sikkert ha innvendinger på dette også. Men står på mitt om at visse biler må vekk.

 

For de som vil ha litt mer info om emnet Touring car - se her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Touringcar

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK et siste forslag...

 

A850

FWD eller RWD

Minst 4 seter

Motorvolum inntil 2500 ccm

Fullt Forza kit.

Fullt Racing understell.

Slicks

Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt.

 

Vektreduksjon etter eget ønske.

Tuning etter eget ønske.

 

Da skulle vi sitte igjen med et pent knippe biler som skal kunne benyttes, og som bør kunne benyttes i miks med FWD og RWD.

 

Noen vil helt sikkert ha innvendinger på dette også. Men står på mitt om at visse biler må vekk.

 

For de som vil ha litt mer info om emnet Touring car - se her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Touringcar

 

helt greit for meg det

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK et siste forslag...

 

A850

FWD eller RWD

Minst 4 seter

Motorvolum inntil 2500 ccm

Fullt Forza kit.

Fullt Racing understell.

Slicks

Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt.

 

 

Enig med deg på alle punkter bortsett fra de jeg har uthevet. Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal ha en regel om at vi MÅ ha det og det og ikke det og det.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg på alle punkter bortsett fra de jeg har uthevet. Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal ha en regel om at vi MÅ ha det og det og ikke det og det.

 

Jeg skal gi deg et svar på dette...

Hvorfor? Jo, fordi da er alle biler bygd etter et standardisert oppsett, slik at de blir så like som over hodet mulig.

 

PI i seg selv er ikke godt nok, da det likevel kan være veldig stor forskjell på bilene.

 

Ser at Daniel synes det er greit. Håper M40, GTFIVE og dere andre også synes mitt siste forslag er til å leve med.

Det er jo lov å komme med innvendinger, men skal alt med motor og effekt være ubegrenset kan vi like godt kalle det Forza Gatebil Extreme series... Og jeg har en liten anelse om hva det vil ende opp i. En tanke jeg absolutt ikke er komfortabel med.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner gode gamle driftegreiene jeg...

 

Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet..

 

Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved.

 

Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner gode gamle driftegreiene jeg...

 

Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet..

 

Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved.

 

Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg.

 

No offence... men tror du kanskje har misforstått litt. Dette er touringcar racing, IKKE drifting. Vi drifter også fra tid til annen, og der er det rimelig fritt frem hva angår valg av bil.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence... men tror du kanskje har misforstått litt. Dette er touringcar racing, IKKE drifting. Vi drifter også fra tid til annen, og der er det rimelig fritt frem hva angår valg av bil.

 

Les det han skrev, så ser du at han vet at det er racing og ikke drifting, men at han heller vil drifte enn å krangle pga at folk er seriøse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner gode gamle driftegreiene jeg...

 

Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet..

 

Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved.

 

Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg.

 

er og sladder hver kveld jeg omentrent:)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår