meloh Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Fikk bedskjed på Eu kontroll at jeg hadde slitt mansjett foran til venstre. Jeg har ikke tatt meg tid til å fikse dette enda og har i det siste hørt en ulyd når jeg svinger til høyre. Er det mulig at dette skyldes mansjetten? er bare når jeg svinger til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Høres ut som det blir drivknuteskift på deg. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 du har kjørt så lenge at drivknuten har tatt kveld ja ;)kommer vann og skit inni drivknuten uten tett mansjett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Blir det samme som å kjøre en mixmaster i en bolle fylt med pukk. Når du har begynt å fått lyd når du svinger, da er leddet ødelagt. Ta deg tid til å bytte selve leddet, mansjetten, og mansjett på motsatt side av bilen. Da går det ihvertfall 5 år til neste gang du møter problemet. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royandre Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 har samme probleme, så må nok skifte drivknuten ;) er fort gjort om du har ein bil å plukke det av og ein skikkelig plass å skru:) pass på å fylle den nye mansjetten med gris og sett klemmene skikkelig på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersta Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 kjøp ny drivknute.. ikke ta en brukt. koster deg ca en 1000-lapp på tema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 begynner å bli temmelig lei av at ting ryker på bilen! fikser en ting...tar det 1 måned så er det noe annet som er fucked! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 sånn vare dte på min mazda 323 også... etter å har bytta drivknute på venstre siden så gikk d nøyaktig 1 mnd til den på høyre røyk!!! åsså ble det demperbytte 1 mnd etter det åsså ny dynamo etter det åsså klikka stryringa så den styrte dit den ville selv.. så klikka jeg på bilen å kastan til helvette åsså kjøpte jeg bora åsså er det ikke noe mer galt:Phehe... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 kan det være at eldre biler krever vedlikehold? Ja... gjør nok det. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 sånn er det med biler. de trenger vedlikehold. jeg bruke å komme volvo`n i forskuddet :P bytter ting FØR de ryker. er så mye kjekkere å holde på da når ting blir bytta før de ryker så det ikke er noe som havarerer og krever enda mer arbeid. helt enig med han over her. kjøpe NY knute ikke en gang tenk på å kjøp brukt! blir som å putte i brukte lager i en nyoverhalt motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hehe.. ja sånn er det med biler. har en vw nå som ting ryker på i hytte og gevær. må bli japse på meg snart igjen tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg