Gå til innhold

Hvilken bil tilhører denne speilen?

Ranger emnet


Mauro

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tidligere i kveld kjørte en bil nesten rett på meg i Søgne. Bilen traff speilen min å stakk av. Speilen min er helt ødelagt/knust. Fant deler av speilen til den andre bilen, å lurer på om noen her kan identifisere åssen merke og modell den kommer fra. Det gjør det mye lettere å finne ut hvem det er.

 

Om du er fra Kristiansand eller Søgne, så si ifra om du ser en mørk/sort bil som har knust speilen på førersiden.

 

Legger ved bilder her. (tatt med mobil)

 

Takker for svar... Slike ting som dette er fryktelig irriterende. Spesielt siden det kunne gått riktig galt. Hadde en unge i bilen, å det gjør ikke saken bedre.

 

DSC00030.jpg

DSC00031.jpg

DSC00032.jpg

DSC00033.jpg

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320ci Cab 2002 Mtech

xVw Golf IV Highline 1999

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har funnet ut hva slags bil det er. har tittet litt på nettet og trodde først det var et speil til audi a2, men her om dagen passerte det en litt ny peugeot forbi. usikker på modell, men ganske sikker på at det var samme speil. det speilet er jo veldig rundt så det må ha stått på en rund bil!

 

kanskje en slik type: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2048243#bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har funnet ut hva slags bil det er. har tittet litt på nettet og trodde først det var et speil til audi a2, men her om dagen passerte det en litt ny peugeot forbi. usikker på modell, men ganske sikker på at det var samme speil. det speilet er jo veldig rundt så det må ha stått på en rund bil!

 

kanskje en slik type: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2048243#bilder

Hmm, det kan stemme. Ligner noe voldsomt. Lurer på om jeg skal ta en myse runde i Søgne en av dagene. Det går ihvertfall en bil der uten venstrespeil.

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320ci Cab 2002 Mtech

xVw Golf IV Highline 1999

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hadde noen som kræsja i sidespeilet mitt imens jeg satt i bilen mens den var parkert og han stakk av med en gang men heldig vis kjedde det ikke no skader:D

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår