Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

banekjøring er så fjortis, mye tøffere med shine og cruising;) jo lavere jo bedre er hovedregelen..cruising kan man drive med hele livet, mens banekjøring er kun moro om man er 14 år.:)

 

man senker jo ikke bilen for kjøreegenskapene sin skyld:hammer, er jo utseende stuk handlær om. Selv liker jeg biler som småvipper opp og ned selv når det nesten er helt flatt. Da har man skjønt stilen..

 

Tolker man alle innleggene dine sarkastisk gir de faktisk mening.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør den jo heller ikke.. ikke pga fargen, men pga den grenseløst stygge spoilerkitet på bakparten på den...fysj.

 

bosozoku, hahaha:

 

Er jo litt ironisk at du kommer med en bosozoku-bil etter å ha kritisert et svært diskre spoilerkit på Mercedesen... Det var for min del prikken over i'en på en ellers så kjedelig taximærsje.

 

Tolker man alle innleggene dine sarkastisk gir de faktisk mening.. :)

 

:hammer

 

Det stemmer og vettu :D

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt ironisk at du kommer med en bosozoku-bil etter å ha kritisert et svært diskre spoilerkit på Mercedesen... Det var for min del prikken over i'en på en ellers så kjedelig taximærsje.

 

 

 

:hammer

 

Det stemmer og vettu :D

 

sa jeg at jeg syns bosozoku'n var tøff?! overhode ikke..;)den er heeeelt jævlig med den plasten, la ut bildet pga lyktene og at det ser latterlig ut..

 

legger jo ut bilder av biler med alle slags forskjellige stuk, for å vise forskjellen...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa jeg at jeg syns bosozoku'n var tøff?! overhode ikke..;)den er heeeelt jævlig med den plasten, la ut bildet pga lyktene og at det ser latterlig ut..

 

legger jo ut bilder av biler med alle slags forskjellige stuk, for å vise forskjellen...

 

Jeg vet ikke jeg, folk pleier jo å legge ut bilder av biler de synes er tøffe... Om du ikke synes det, så er det jo lurt å si ifra om det i samme post som bildet :)

 

Liker ikke bosozoku jeg heller, blir altfor glorete og ekstremt for min del. Eneste som ofte er i orden er stancen.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, folk pleier jo å legge ut bilder av biler de synes er tøffe... Om du ikke synes det, så er det jo lurt å si ifra om det i samme post som bildet :)

 

Liker ikke bosozoku jeg heller, blir altfor glorete og ekstremt for min del. Eneste som ofte er i orden er stancen.

 

jo, sant det, skal gjøre det neste gang.

 

img0864us2.jpg

 

E53Side.png

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med å kalle en annens man bil stygg og uten stance når han faktisk skrev noe ala dette: Den skal senkes etterhvert.Kanskje han og ønsket råd om hvor mye det burdes senkes før det har stance..

 

 

Men ha dette i bakhodet før du kommenterer ting: Har du ikke noe konstruktivt å si så hold kjeft.

Skulle gjerne ha bidratt med noe her, men har ikke bilder av bilen også er den bare halveis stanca for tiden.

 

1. Be mora di holde kjeft, ser ikke akkurat moderaturstatus hos deg.

 

2. Jeg driter i om han er ute etter råd ang senk eller stance. Trenger ungen hjelp så kan han mekke Prosjekt-Tråd og få tips og trøst der. Skal alle som trenger råd/tips for å få gi bilen sin stance poste her så tror jeg plutselig tråden her blir upopulær.

 

3. Så langt jeg vet så er det ikke krav for å "ha noe å vise til" for å få poste her.. Så den linja der er oppbrukt.

 

Tolker man alle innleggene dine sarkastisk gir de faktisk mening.. :)

 

True shit, Merce 12345.. sesamstasjon osv driter på leggen igjen.

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil se en w203 med bbs rs felger!

 

IMG00471-20100428-1958.jpg

denna corsa'en sitter faktisk ganske fint. En på rat-look.com sin, noen som vet hva slags lakk man bruker så man kan skrive med kritt på bilen etterpå? :D

 

Har sett den der et par ganger ja:) De bruker noe som heter Blackboard Paint, altså tavlemaling. Om du får kjøpt det her i Norge vet jeg ikke, men i England er det visst lett tilgjengelig og ganske billig:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på mye iallfall.. Syns det popper opp mer og mer av dem jeg, og det verste er at ratlook faktisk var jo dødt omtrent før det ble født..

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår