Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

18" er stort på 190 ja, men blir bra til slutt skal du se :D

 

sdc10023zs.jpg

 

En med likense felger som jeg har, men jeg har 10" bak:yodude:

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få den ned før jeg gidder å uttale meg, store felger uten senk ser som sagt ut som stylter.

Har sett 190 med både 18 og 19, og får man senka det skikkelig så ser det greit ut.

Kost på deg ett AMG spacerkit foran med en gang er mitt tips.

Senkesett har de på nærmeste jernvareforretning...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøre 18" på en W201 må du enten tucke dem eller kjøre et dekk som 215/35R18 hvis du skal ha et flush oppsett.. :) Senker du litt foran med de hjula du har nå vil det subbe etter 20mm.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merca til Husfsa her er ikke i nærheten av stance desverre..

 

 

jada jada, mener ikke at den har noe "Stance" enda vertfall, men spurte om det begynne å ligne på noe?

 

Amg utbyggerkit er innkjøpt, å det er 215/35dim forran på 8,5" felg(var det du mente Emil, at jeg skulle ha det?)

 

Eibach fjærer vil bli montert til helga, men er tynt med penger for tiden da, jeg må erstatte ei dør på en W202 og lånekassen vil ha noe penger :P

Endret av Hufsa

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår