Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

kan vi la være og qoute den bæfæle merc'n med overdimensjonerte rims og null stance? blir kvalm av den er her i det hele tatt..

 

Ikke nødvendig å være så ekkel når eier av bilen leser samme tråden. Han har planer om senk, så vent hvertfall til han er ferdig før du slenger med leppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900i, hva slags biler har du egentlig? hvor meget er de stanca?

 

fortell litt om planene du har for dem istedenfor aa rakke ned paa glufsa og hans 190e, syns 16" er det maksimale som skal vere paa 190e, men glufsa vil ha den slik som den er, bere senke mer. Det vil uansett se myyyyye bere ut enn originalbiler.

 

Glufsa, spander paa bilen noen smalere dekk foran, modifiser hjulbuene med balltre i mellom dekk og hjulbue, og faa paa 40mm senkefjaerer foran! Det kan bli bra med noe mer senk foran! Hva slags ET har du paa dem? syns det ser veldig bra ut bak som det er, bere faa knela den nedpaa foran.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi la være og qoute den bæfæle merc'n med overdimensjonerte rims og null stance? blir kvalm av den er her i det hele tatt..

Vanligvis holder jeg meg for god til å si sånne ting, men det er tross alt Bilforumet, så who cares?

 

Tulling! Har du ikke noe bedre og mer konstruktivt å si, så holder du enkelt og greit kjeft.

 

2l8vndy.jpg

 

9bkdx1.jpg

 

img_4018.jpg

 

phabia-1.jpg

 

phabia-17.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900i, hva slags biler har du egentlig? hvor meget er de stanca?

 

+1

Time to call out the call out-boy; hvor mye har du egentlig å vise til 900i? :) Hadde du brukt 1/10del av all tiden du bruker på nettet ute i garasjen hadde du kunnet poste din egen bil her inne selv ;) Ingen tvil om at enkelte kanskje bør være mer kritiske til hva man legger ut i tråder generelt sett, men det får da være måte på hvordan man kommenterer det :)

 

Ohsoright:

25776084.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det bare rart at han poster den her.. Da kunne jeg like godt posta skamhøy scorpio som jeg har å..

 

nr2, fatter ikke hvor folk har det fra at jeg "har noe og vise til?"

Ber igjen om at det vises til post der jeg har påstått det. Jeg leser og poster kun i denne tråden av interesse. Har intet stanced, og har aldri sagt så heller. Dog jeg har planer, men de er enda i hodet mitt.

 

Når det er sagt, den merca har fremdeles NULL stance, og null her og gjøre. Så egentlig står jeg fremdeles for posten der jeg skreiv den så jævlig ut. Min mening, deal with it :)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendig å være så ekkel når eier av bilen leser samme tråden. Han har planer om senk, så vent hvertfall til han er ferdig før du slenger med leppa!

 

Da kan han senke så den faktisk har stance, så poste.. prosjekttråd er det andre plasser her inne for å lage.

 

900i, hva slags biler har du egentlig? hvor meget er de stanca?

 

fortell litt om planene du har for dem istedenfor aa rakke ned paa glufsa og hans 190e..

 

Jeg har Scorpioen som bruksbil, A til B og null planer om stance.

 

Så har jeg en 85 Saab 900, feilfri og rustfri bil som jeg fikk gratis. Den driver vi å bredder stålfelger til, skal senkes så mye man tørr å se hvordan det blir med bredda stål, dekkstrekk elns. Men om den er i nærheten av stance etter dette aner jeg ikke, så gud vet om den ever blir satt i sammenheng med no slikt. Bilen var gratis, den er annerledes og jeg bare har det morro med rare ideer. Så enten blir det søppel, eller no kult, hvem veit. Har det ikke travelt jeg. Learn as u go. Tviler egentlig på hele greia men men.

 

Og før noen sier at det er en teit bil å i det hele tatt tenke på i nærheten av stance så finnes det nok av beviser på hva for no rart folk har prøvd seg på. Nok av beviser på dette i denne tråden og ellers online.

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ble kanskje litt styr av de to bildene jeg posta=P

Men mente de som et "spørsmål" om det muligens begynne å bli til noe.

 

Er kanskje enig i at 16/17 er passelig på 190, men man kan ikke bare kjøpe nye felger hele tiden heller, så da får man heller bruke det man har, å gjøre det beste av de. For så ille er de ikke...

 

Forresten så er den nå senket, med Amg utbyggerkitt, å da er det vell bare å lage til flyvinger av bakskjermene, så kanskje det blir til noe... =D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår