Vwgolfii Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er ikke desse plastrakettene gått av mote ENDA?! Jeg ville hatt Camaroen.. Vibererende plastikkleker er for damer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er ikke desse plastrakettene gått av mote ENDA?!Jeg ville hatt Camaroen.. Vibererende plastikkleker er for damer.. WORD!;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er ikke desse plastrakettene gått av mote ENDA?!Jeg ville hatt Camaroen.. Vibererende plastikkleker er for damer.. HAHAH! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du vet hva de kaller Trondheim? :P Harryhovedstaden? Bartebyen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Blir itj fart uten bart! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Blir itj fart uten bart! Blir itj nå mus utn snus! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 bi itj fæst ut`n schinnjvæst Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Morro at dere drar fram Trønderloven, den er desverre glemt i Trondheim. Verre grøt av kvalme oslostudenter, emokids, svarthudete "gangstere", raddiser og politiske korrekte rikinger skal man lete lenge etter. Hvor ble det av den ekte trønderen med bart, skinnvest, tennissokker, 240 og snus? Aha.. han flytta til Klæbu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LastShot Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 :offtopic Hvis du ser borti fra akk DE bila som er på bildet, men samma modelene, så MÅ det bli en r34 med venstre ratt OG hvite skilter. Å STEIKE jeg hadde digga å putre rundt med en sånnen riskoker og hadde nærmest sovet utenfor bt faen så de kunne se hvite skiltene mine hver gang de kom på jobb. ÅUYEAH :ratatatat Siter Bilen er vår kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Også til dere som skippa grunnskolen, så heter det "hvilken av disse bilene kunne du tenkt og hatt?!" Kunne tenkt meg camaroen! ;) Heter det ikke "Hvilken av disse bilene kunne du tenkt deg å ha?" Forøvrig ville jeg valgt Nissanen. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Erik Braseth påstod heller aldri at volvon var så inni helvete rå. Hvorfor blander du inn diselmerca til biring? den har da virkelig ikke noe med dette og gjøre. kanskje du vill vite åssen bil jeg har? så du kan fortelle meg at den ikke kjører fletta av bilene i første post :) Nei du trenger ikke å si hvordan bil du har.. vedder 100 kr på at du kjører gammel volvo eller merche! så vil ikke høre om det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg