Gå til innhold

Yes, da var det havari igjen hos meg! Nå med eksotiske bilder.

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt mulig det er svinghjulet, men tannkansen er hel hvertfall.

 

Hehhh..Du sier noe der Colli :P Det er rett i overkant av 160km/t teoretisk. Det dumme var at jeg hadde sjofør på bilen og vi hadde det morro med musikk og alt, så smalt det...!

 

 

Helvete dere er idioter. Typisk eksempel på ungdom som kjører seg og andre ihjel. Bruk vett, ogkjør med måte. Hvem faen skryter av 160kmt, men folk og muskikk i bilen??? TAPERE, og altid tapere. Har du ikke tenkt på konsekvensene ved en evt. ulykke?? Ta livet av deg selv og venner?? Dere skulle ikke fått lappen på livstid.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete dere er idioter. Typisk eksempel på ungdom som kjører seg og andre ihjel. Bruk vett, ogkjør med måte. Hvem faen skryter av 160kmt, men folk og muskikk i bilen??? TAPERE, og altid tapere. Har du ikke tenkt på konsekvensene ved en evt. ulykke?? Ta livet av deg selv og venner?? Dere skulle ikke fått lappen på livstid.

 

160 TEORETISK må du huske..! Dessuten er ikke 160 så fryktelig fort heller, ikke på den breie oversiktlige veien. Er litt drag på 4. gir så er man jo i 160.

 

Og JA jeg tenker på konsekvensene, selv har jeg roet meg noe jævli det sisste halve året. Det var som sakt ikke jeg som kjørte heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 TEORETISK må du huske..! Dessuten er ikke 160 så fryktelig fort heller, ikke på den breie oversiktlige veien. Er litt drag på 4. gir så er man jo i 160.

 

Og JA jeg tenker på konsekvensene, selv har jeg roet meg noe jævli det sisste halve året. Det var som sakt ikke jeg som kjørte heller så...

 

 

 

Tja, brei vei og brei vei.. flytter jo seg fææn så mange meter pr sekund :P

 

men care :D

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete dere er idioter. Typisk eksempel på ungdom som kjører seg og andre ihjel. Bruk vett, ogkjør med måte. Hvem faen skryter av 160kmt, men folk og muskikk i bilen??? TAPERE, og altid tapere. Har du ikke tenkt på konsekvensene ved en evt. ulykke?? Ta livet av deg selv og venner?? Dere skulle ikke fått lappen på livstid.

 

Jeg regner med du aldri har gitt gass med noen av bilene, for du vet, 10% over fartsgrensen er RÅKJØRING og anses som livsfarlig. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke turt å kjørt med det svinghjulet.. Kan hende det har fått seg en trøkk og fått svakheter.. Har sett flere biler som har fått svinghjulet i biter gjennom torpedoen og mot pedalene.. Voldsomme krefter..

 

det har jeg sett også.. så et svinghjul som delte kassa og motoren fra hverandre på et bilde for 2-3 år sia.. har et uballansert svinghjul selv, det brukes ikke før det er ballansert.

 

etter det jeg så på de bildene Larsen, så ville jeg i alle fall ha ballansert det.. kan funke fett igjen av det.. kjipt om svinghjulet skulle havna i anklene dine på 7000rpm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inspisert svinghjulet under proff lupe med lys og alt som hører til og fant ingen sprekker så. Det får holde over vinteren. Går ikke lenger enn til 6000rpm jeg ;) heh! Får kjøre med vernesko fra nå av da.

 

Har bare ett bilde for hånd nå fra maskineringa. Kan ta flere om det er ønskelig!

 

DSC00328.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett.. morsomt om du hadde hatt noen flere bilder.. jeg syns hvertfall cnc maskinering er artig å se på.. og det er lærerikt.

 

er en som pleier og lage bilcross volvo topper oppe i nord som har skaffa seg cnc benk nå, sku visst begynne å lage alle ferdig preparerte topper med cnc benk så alle ble identiske.

 

maskinerer du dette selv eller blir dette gjort av andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår