Gå til innhold

Sommertreff, Arctic Circle Raceway 2009

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samma fikk jeg å i siste runda da jeg rasa motoren.. kom inn på naf bilen da han vakta kom til meg og begynte å sutre om at jeg ikke fullførte linja.. først og fremst reagerte jeg ikke på at det ER noen linje der å følge. for jeg pleier som regel å svinge utpå om det er tomt, uansett hvilken bane jeg kjører på!

 

Alt jeg vet er at det toppa seg og kokte for meg da jeg smalt døra i tryne på han vakta!

 

Nærmeste bilen var 200m unna og jeg hadde 20m igjen til svingen var fullført! Skjønner ikke vitsen med å svartflagge folk for det!

 

:iconsm

 

Har vært endel "nære på" opplevelser i den utkjøringen når folk krysser den linja, så det er nok en ganske god regel å følge det der. Dette gjelder jo mest for motorsvake biler, men vi kjører knallhardt på det uansett. Bedre å svartflagge noen ganger for mye enn at noen blir torpedert av en bil i 150km/t der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært endel "nære på" opplevelser i den utkjøringen når folk krysser den linja, så det er nok en ganske god regel å følge det der. Dette gjelder jo mest for motorsvake biler, men vi kjører knallhardt på det uansett. Bedre å svartflagge noen ganger for mye enn at noen blir torpedert av en bil i 150km/t der:)

 

jojo for all del.. skjønner det. og all respekt til dere som gjør jobben deres utpå der..

 

men det ene tilfellet jeg hadde der av "torpedering" var en velfortjent utforkjøring fordi jeg skulle prøve på noe jeg overhodet ikke burde ha gjort..

 

men når jeg ut av depoet kommer i en høyere hastighet enn hva gutta har på banen i den svingen, og det er fullstendig klart på banen. skjønner jeg ikke helt vitsen med å gidde å svartflagge folk bare for å markere seg over sjåføren..

 

For å være helt ærlig tenkte jeg aldri over den stripa der i det heletatt! På rudskogen er den så kort at den slutter før du er på banen..

 

I grunn skal vel egentlig de som alerede er på banen ta hensyn til dem som kommer ombord også, i dette tilfelle vil jeg heller kjører fortere og kunne flette inn så dem slepper å bremse :thumb

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!

haha.. var ike helt snurring.. heler maksimalt driti ut!

 

Jeg starta med å tømme hele 1. 2 og 3 giret! og da jeg nådde til svingen og clutcha ut for å ligge breit ned langs med påkjøringa traff jeg turtallassperra og hadde ikke mere effekt å gå på, noe som resulterte i at bilen tok tak og ga meg en kontra fra helvete som skjøt meg tvers over bana og i sandfella;) ble igjen fine spor da;) håper dem er der til august! hahah

 

var forresten min første tur på bana i år med bilen... måtte vende meg til den på den harde måten

 

hehe. så det ikke selv men kom utpå rett etterpå så fikk med meg sporene;)

 

maks attack fra første meter;) rette innstillingen;)

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. så det ikke selv men kom utpå rett etterpå så fikk med meg sporene;)

 

maks attack fra første meter;) rette innstillingen;)

 

bortsett fra at jeg holdt på å atacke både autovern og biler som kom men elers var det fett å intreffe den svingen i 150 ahhaha!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. så det ikke selv men kom utpå rett etterpå så fikk med meg sporene;)

 

maks attack fra første meter;) rette innstillingen;)

 

så bilen din,råå bil :)

husker den godt fra den gangen den var i bilsport

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare takke for en kjempe fin helg. Litt synd med været på lørdagen og at en liten "pisse" ting på bilen, skulle stoppe den morra.

Fikk brukt opp 14 dekk på fredagen, før gjengene til strammehjulet gikk. Så da ble det ikke noe mere kjøring på meg.

Men hadde en super helg som altid der oppe.

 

Sperra, du for lage deg bedere bil, og ikke minst lære deg å kjøre. :cab :m'm:

Endret av Mr max
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra at jeg holdt på å atacke både autovern og biler som kom men elers var det fett å intreffe den svingen i 150 ahhaha!

 

hehe. kansje litt over toppen m attack ja;);)

 

så bilen din,råå bil :)

husker den godt fra den gangen den var i bilsport

 

hehe. bilen funket sykt bra i helga. lavere utvejksling nå så blir det bra;) var gøy å sledde bortover langstrekka;)

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår