Gå til innhold

Sommertreff, Arctic Circle Raceway 2009

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Bilder, inntrykk, noe som helst fra helga foreløpig eller?

Er bestandig så stusselig stille i disse Sommertreff-trådene.

 

Sitter hjemme og ser i veggen denne helga :S

 

 

tok selv over 1100 bilder på lørdag..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var jeg tilbake.. var fett enn så lenge det varte, selv om jeg var forfulgt med uflaks!

 

 

 

BTW, noen her som har kjennskap til den inkompetente idioten som kjørte den svarte focusen med no røde dekaler på , på fredag?!..

 

 

hvilken bil kjørte du?

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra treff, men synes dog Live startet for tidlig. Skal jeg noen gang gidde å kjøpe livepass igjen må konsertene starte når banen stenges. Hvem er det som er ferdig å kjøre,grille å drikke klokken 7?

 

En annen ting. Var ute på banen med bilen å opplevde å bli svartflagget for linjebrudd ut av depoet når jeg var alene i svingen. Kunne jeg ikke bare fått beskjed når jeg kom inn etter heatet? Kunne heller blitt lagt litt mer energi i å ta de som svinkjørte på banen uten respekt for andre.

 

Men men. Kommer sterkere tilbake. Ser jeg trenger mye banekjøring!!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En annen ting. Var ute på banen med bilen å opplevde å bli svartflagget for linjebrudd ut av depoet når jeg var alene i svingen.

 

Samma fikk jeg å i siste runda da jeg rasa motoren.. kom inn på naf bilen da han vakta kom til meg og begynte å sutre om at jeg ikke fullførte linja.. først og fremst reagerte jeg ikke på at det ER noen linje der å følge. for jeg pleier som regel å svinge utpå om det er tomt, uansett hvilken bane jeg kjører på!

 

Alt jeg vet er at det toppa seg og kokte for meg da jeg smalt døra i tryne på han vakta!

 

Nærmeste bilen var 200m unna og jeg hadde 20m igjen til svingen var fullført! Skjønner ikke vitsen med å svartflagge folk for det!

 

:iconsm

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken bil kjørte du?

 

Jeg kjørte den svarte/blå s14, som hadde en svært uheldig avkjørsel i påkjøringsfeltet! saken har seg slik at nærmeste bilen var 50m unna og det var en Blå Zafira da jeg krysset banen!

 

Denne figuren som da kjører en angivelig svart focus nyere type med no dekaler på prøvde å påstå at han måtte ta unnamanøver fra meg for å ikke bli torpedert, selv om kamera på taket mitt klart viser at han han langt ute på langstrekka og ikke en gang i nærheten av uhels-plassen!

 

Uansett prøvde han seg på at jeg skulle erstatte de billige sharif felga hans for "riper" som var så usynlige at jeg heller ville trodd på julenissen!

 

 

De ripene mener han kom fordi han kjørte i sandfella pga meg!

Han fikk ikke ei krone av meg annet enn en god latter!

Noen som kjenner til denne klovnen eller?! Snakka med no trønder dialekt.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma fikk jeg å i siste runda da jeg rasa motoren.. kom inn på naf bilen da han vakta kom til meg og begynte å sutre om at jeg ikke fullførte linja.. først og fremst reagerte jeg ikke på at det ER noen linje der å følge. for jeg pleier som regel å svinge utpå om det er tomt, uansett hvilken bane jeg kjører på!

 

Alt jeg vet er at det toppa seg og kokte for meg da jeg smalt døra i tryne på han vakta!

 

Nærmeste bilen var 200m unna og jeg hadde 20m igjen til svingen var fullført! Skjønner ikke vitsen med å svartflagge folk for det!

 

:iconsm

 

Kult at du tok turen oppover, frisk kjøring så lenge det varte. hadde vel en snurring ut av depoet du?;)

 

var vel den feteste trekkvogna på treffet.

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du tok turen oppover, frisk kjøring så lenge det varte. hadde vel en snurring ut av depoet du?;)

 

var vel den feteste trekkvogna på treffet.

!

haha.. var ike helt snurring.. heler maksimalt driti ut!

 

Jeg starta med å tømme hele 1. 2 og 3 giret! og da jeg nådde til svingen og clutcha ut for å ligge breit ned langs med påkjøringa traff jeg turtallassperra og hadde ikke mere effekt å gå på, noe som resulterte i at bilen tok tak og ga meg en kontra fra helvete som skjøt meg tvers over bana og i sandfella;) ble igjen fine spor da;) håper dem er der til august! hahah

 

var forresten min første tur på bana i år med bilen... måtte vende meg til den på den harde måten

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Lå bak deg i en Alfa en stund. Fin teknikk du hadde for å legge bilen brei:) Så jo ut som du skulle velte:)

 

Hehe, men jeg fikk det ganske greit til da :) Med tanke på originalt understell og rundt 150 hester ? :P Var kanonarti og holde på slik ! :) Senkesett er på "må ha" lista :m'm: :volvsmile

 

Så bare såvidt DRFT-R på banen men det så ut til at det funket bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår