Nox Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hva er dealen med kromma hjulbuer her oppe. 90% av gamle volvoer, forder, mercer o.l har det.. ser jo ikke så bra ut noen som vet? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Nox hva er dealen med kromma hjulbuer her oppe. 90% av gamle volvoer, forder, mercer o.l har det.. ser jo ikke så bra ut noen som vet? øøh, bling-bling feber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Henger de litt igjen, kanskje? Eller ligger det rett og slett for Nordlendinger å ha dette? At de liker det selv om de fleste andre ikke gjør de, liksom? Omtrent som at masse politifolk+Trøndere har barter? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 De fleste jeg kjenner her som har bil har ikke kromma hjulbuer... hvis jeg husker rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Øy! Det er jo tøft :D:D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 er ikke noe spesielt tøft syns nå jeg da..;) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 For å kamuflere de rustne hjulbuene ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 er ikke mokkasiner med dusk, flanell skjorter, snus, og bart skikkelig "hot" der oppe og da? kromma hjulbuer sklir rett inn der da. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by vagen er ikke mokkasiner med dusk, flanell skjorter, snus, og bart skikkelig "hot" der oppe og da? kromma hjulbuer sklir rett inn der da. Nord-Norge og Trøndelag er IKKE samme sak/plass.. bare så det er sagt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Alt ovenfor lillehammer er "nord norge". Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by vagen Alt ovenfor lillehammer er "nord norge". ja, si det til deg selv... men det er ikke det jeg har hørt.. alt nord for Sinsen-krysset er "Nord-Norge" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Som den "halvsamen" jeg er, så må jeg bare si at når jeg får meg Skyline, så skal jeg finne noen pent brukte kromma hjulbuer fra Mercedes 123 og tape fast på siden. Det gir et eksklusivt preg på hele bilen. Basta ! Fra spøk til alvor - noen har vært gode selgere og ambassadører for dette.... :D :D Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by TurboKnut Som den "halvsamen" jeg er, så må jeg bare si at når jeg får meg Skyline, så skal jeg finne noen pent brukte kromma hjulbuer fra Mercedes 123 og tape fast på siden. Det gir et eksklusivt preg på hele bilen. Basta ! Fra spøk til alvor - noen har vært gode selgere og ambassadører for dette.... :D :D Aaah.. endelig noen som har skjønt hvordan disse oppskrytte Skylinene skal brukes/tunes.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 jeg hadde kromma hjulbuelister på MB min...de to forreste datt av på motorveien og de to bakerste ruster vel ihjel snart...haha.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kromma hjulbuer er jo fint det på rette bilen. Garasjebilen til pappa har det. MB 450SEL 1977 modell. Der er jo forøvrig nesten hele bilen i krom og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg