RED HOT Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har seg slik at fruen har en 98 Megane Cab, 1.6e 90hk. Synes tomgangen er litt lav på den, ligger på +/- 600 omd. Såpass lavt at bilen rister/putrer litt på tomgang og nesten kveler seg når man skal kjøre ned el.rutene og caben. Og har lett for å kvele seg om man er litt rask med clutchen. Er det no hokuspokus å stille tomgang på disse motorene? Finnes det en greit tilgjengelig tomgangsskrue feks? Holdt på mye med bil, men ikke fransk, derfor spør jeg heller en ekstra gang :) Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-V Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg er ikke helt sikker på hvordan du stiller tomgangen på din bil, men hvis du har holdt på mye med bil selv, så kan du bare kjøpe deg Haynes boka til din bil, som du får kjøpt på bilXtra for 300kr. Der står ALT om bilen din, og hvordan du gjør alt selv. Flott bok som har hjulpet uendelig mange ganger hvertfall;) Vet at svaret ikke er så bra, men siden det ikke er noen andre som svarer her, så tenkte jeg kanskje dette kunne hjelpe deg litt. Lykkte til! Mvh Daniel-V! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jermund Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Kan ikke stille tomgangen, stillet du den opp vil ecuen regulere den ned igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg