Sandmo Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Har ikke polert den siden før jul da ;) Tror jeg... hehe Bilder kommer etterhver vettu :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 kjøpte ikke du deg en poleringsmaskin og polerte for ikke så lenge siden daaa? kanskje jeg husker feil;) eller var det bare test av maskinen?:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Var bare en liten test sist :D hehe Fått på sommerskoa du a? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 (endret) Da blir det en HAUG med bilder :D hehe Endret April 13, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Veldig bra Marius! :D Bare få rettet litt på frontfangeren så (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Kanskje jeg retter den helt til søplebøtta og kjøper noe nytt :P hehe Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Pent pent :) Dette liker vi. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Joda, kommer seg nå :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Knut "liker dette" :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 (endret) Var bare en liten test sist :D hehe Fått på sommerskoa du a? :) Fått på sommersko, men ikke noe grymt no dessverre :( må få litt fart i økonomien først;) Får igjen litt cash på skatten, så da blir det senk og felger i juni ca:) Stemningsbilde fra holmenskjæret;) Dessverre j..... kjip bil:) Digger felgene dine ... passer perfekt til bilen :D Bilen din er jo drit feeet:) Ble drit bra med sommersko på den;) Blir nesten litt ivrig etter å legge inn en grom bestilling på scandicshine å polere litt nå snart:) du gir inspirsjon, trust me!;) Endret April 15, 2010 av truls160 Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Stilige felger :P hihi Jo takk, kommer seg ;) Men mye som må lakkeres... blæ :( Ja, syns du må bestille litt derfra :D Kanskje jeg til og med dukker opp en dag du ikke følger med og polerer en flekk på bilen din, så du MÅ gjøre noe :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Stilige felger :P hihi Jo takk, kommer seg ;) Men mye som må lakkeres... blæ :( Ja, syns du må bestille litt derfra :D Kanskje jeg til og med dukker opp en dag du ikke følger med og polerer en flekk på bilen din, så du MÅ gjøre noe :D Ikke mobb felgene mine, de er HÆITE;) Hva må lakkes da?:) Må bare vente på bittelitte grann varmere vær, så blir det bestilling;) Hvis du dukker opp og jeg merker det, så tvinger jeg deg til å ta hele bilen;) Lette etter sw "mirage" inne på sacnadicshine, men klarte ikke å finne den? har de ikke den? Eller må jeg bestille fra swisswax for å få tak i den?:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Du finner ikke Mirage hos SS hvis du søker på Mirage, fordi at den fortsatt ligger i systemet der som Saphir, som er det gamle navnet på den ;) Du kommer ikke til å merke at jeg er der før det er for sent :D I mårra er det bilpleiekurs på Ås, det blir stas :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 På quiz igår eller? la merke til en grønn audi utenfor LP;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Stemmer det vettu! Vant og greier! Var du der eller passerte du bare? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg