Gå til innhold

Sandmos 98 A4 1.6 [TIL SALGS]

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, nei ;) Det er det kursleder som har gjort :P Skriver vesentlig penere enn det! Til hans forsvar skal det sies at det ble skrevet mens han holdt arket i løse lufta ;)

 

hehe.. så bare ut som du var 7 år om du hadde skrevet det selv :P

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit femi skrift på deg Marius? ;p Men faen så fet bil du har:D Lenge siden nå! Hvor blir det av Micro'ene vi deala her i sommer da sjef?:*

 

Ligger fortsatt i eska han fikk dem i :P

 

Ikke mobb skrifta mi :) Ja, er alt for lenge sia! Fortsatt i Moelv(?) og surrer?

 

Hehe, som Alex sier, de ligger i esken enda, har ikke fått surra meg til å montere de enda :P

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjeda meg akkurat nå, tenkte jeg at jeg like godt kan poste shininga av sommerfelga her og :)De hadde stått siden i høst uten vask og stell, så pene var de ikke...

 

Utstyr:

- Bilberry 1:5

- Swissvax Autobahn

- Swissvax Detailbrush

- Clay m/ ONR lube

- EZ felgbørste

 

Slik så de ut før start, møkkete og jævlig

 

IMG_3313.jpg

 

IMG_3315.jpg

 

Mye inngrodd rust etter nedslitte klosser

 

IMG_3314.jpg

 

Så da var det i gang med vask :)

 

IMG_3316.jpg

 

IMG_3324.jpg

 

Alle skal få

 

IMG_3319.jpg

 

Så var det tid for clay!

 

IMG_3328.jpg

 

Og til slutt voks! I mangel av påføringspad ble henda brukt... Men ble jo bra det og :)

 

IMG_3330.jpg

 

Før/Etter

 

IMG_3325.jpg

 

Sluttresultatet

 

IMG_3332.jpg

 

IMG_3333.jpg

 

IMG_3334.jpg

 

Tidsbruk? Ca 4 timer :)

 

Da er det bare å vente på at Swissvax Pneu matt kommer inn hos Scandicshine så jeg får den jeg har bestilt :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, surrer jo rundt i moelv, men for tida NÅ er jeg stuck in San Francisco. Vært her i drøye 2 uker nå, og ser jammen ut som om jeg må leve i koffert og sølibat i ei uke til.. Greit sted å sitte fast, men faen så kjipt det er å være lenge på opvertid og aldri vite når en kommer seg hjem.. Du får prøve å få på microene da, siste touch som gjør bilen perfekt!;*

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår