Hans Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Noen tips om hvilke farge jeg kan ha på motoren min? Toppene er orange nå, men farge kan jeg ha på blokka? Kom med kule tips! Ps: ikke sånn blå topper og grønn blokk a...... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Chamelon lakk :op Nei da...ville det ikke vært kult med gult a..?:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Pedal to the metal Chamelon lakk :op Nei da...ville det ikke vært kult med gult a..?:cool: Gul blokk og orange topper...? heh, trokke d ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Air 63 Gul blokk og orange topper...? heh, trokke d ;) Tenkte mer på alt gult jeg...med hvit skrift...hadde vært smellrått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 KROM:usa: :usa: :dude: :dude: Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hva med sølv farge? Eller rosa? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Chevrolet Hugger Orange er min mening Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by moldestuket Chevrolet Hugger Orange er min mening hmm må vel nesten sette meg på bakbeina her.... Mopar HEMI orange er en fin farge.... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Lord Gryphon hmm må vel nesten sette meg på bakbeina her.... Mopar HEMI orange er en fin farge.... Slett ikke verst tips :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Liker det relativt nøytralt når det gjelder farge, men bruker litt polished alu istedet ;) Blokka er original sort, toppene er lakkert med high-temp alu lakk. ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 hmm jeg likte den der ja... Hugger orange er vel igrunn en fin farge det også... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by moldestuket Chevrolet Hugger Orange er min mening enig her, men siden toppene er oransje, så kunne jo blokka vært grå, du hadde kanskje lyst til å gjøre noe spesielt? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Svart og sølv pluss detaljer som f.eks carbon ventildeksler med bil logoen i knall rødt synes jeg gjør seg bra. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Sånn.. liker orange :) Men hvorfor ikke kjøre samme farge som resten av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg stemmer for orange som jo er en god gammel motor farge i fra Chevy :cool: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg