Gå til innhold

Isuzu D-MAX

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det veit jeg, men er en del av pick-up`ene som er sånn, Navara D40 f. eksempel, D-max har vel senterdiff så det bryter ikke slik

 

Det har du sikkert rett i, jeg for min del har aldri prøvd japansk pickup på ordenlig vinterføre.. her går det i yankee slede for tiden;) noen her som har/ har prøvd mitsubishi L200?

syntes den har så latterlig kort akselavsand (det ser ihvertfall sånn ut).. hvordan er den å kjøre? Vinter/sommer/terreng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste pickupene som duger er fra ford, dodge, gmc og chevrolet og da snakker jeg ikke noe halveis s10dritt eller ranger crap med v6, men en komplett motor, 4syl er for lite, 6 blir feil, 8 er akkurat passe og 10er 2 for mye 12blir feil :P Veit folk er skeptiske med dem bruker langt ifra så mye som folk skal ha det til :P

Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste pickupene som duger er fra ford, dodge, gmc og chevrolet og da snakker jeg ikke noe halveis s10dritt eller ranger crap med v6, men en komplett motor, 4syl er for lite, 6 blir feil, 8 er akkurat passe og 10er 2 for mye 12blir feil :P Veit folk er skeptiske med dem bruker langt ifra så mye som folk skal ha det til :P

 

Er egentlig av samme mening som deg.

Siden jeg ikke driter penger og har tenkt å dra bilhenger og kjøre på dårlige smale veier på vinteren så velger jeg japansk.

Den er lettere, og bruker ca.halvparten med drivstoff.

Har vært borti silverado(6,2D) og ford F-350(7,3TD) før.

Når vi dro henger med driten og ble stående litt i kø og på tomgang så var forbruket ut av en annen verden.

Hiluxen vil jeg tro bruker en del mindre og er billigere å holde.

 

Tenkte litt på F-250 fra nyere tid, men tenkte:hva hvis jeg ryker automatkassa(?), da ble det fort tenkt japansk.(i og med at da har jeg råd til å kjøpe den fabrikkny, med 3-års garanti)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste pickupene som duger er fra ford, dodge, gmc og chevrolet og da snakker jeg ikke noe halveis s10dritt eller ranger crap med v6, men en komplett motor, 4syl er for lite, 6 blir feil, 8 er akkurat passe og 10er 2 for mye 12blir feil :P Veit folk er skeptiske med dem bruker langt ifra så mye som folk skal ha det til :P

 

må si meg enig der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Denne går litt på sikkerhet da men.

 

Jobber på huggeri, vi har/hadde inne 2 Nissan King Cab Navaraer begge har fått seg rundbulka/rulla og med en solid kollisjon i fronten, men cupeen var det bare å sette seg rett inn i uten problemer med beinplass etc.. Kanskje også en bil å vurdere siden du ser etter nyere pickup biler.

 

-Kenneth

 

Og hva hadde dem krasjet med?,kunne vert en hundai atos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble bilvalget?

 

Ser selv på en DMax Trooper edition i Xtreme4x4 utførelse. :-D

 

Kan virke som om HiLux SR5 X-cab fortsatt er aktuelt..

Prøver å korte inn bilparken litt, men bilene har en tendens til å gå til hællvete når vi skal selge dem, så får se hva som skjer..

Bmwn er frisk, men Volvon og begge Mercedesene er ''sjuke'' nå. Planen var å bli kvitt hvert fall svensken før vi skaffa no mer..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til samboeren:

Grunner til at jeg vil ha ny pickup med 4x4.

-jeg hater biler som stopper

-jeg avskyr nødvendig vedlikehold

-misliker å skru bil hvis det ikke forbedrer ytelse/utseende/lyd etc.

-vil kunne dra stor henger samme faan hvilket føre det er

-vil kjøre heeelt fram til hytta i Hedemark selv om vinteren.

-Du veit hvor my dritt jeg drar med meg inn i bilen.(bildeler,dieseldunker,ved,haugevis med verktøy,møbler...da kan jeg slenge alt dette på planet så slipper du å plages av diesellukta som stadig tynger biler bare jeg bruker)

-du er ikke spesiellt glad for at bikkja sitter i mærca di er du det? så hva er vel bedre enn doublecab med hundegitter?

-Hva faan skal jeg med bakseter...jeg hakke onger, og ikke driver jeg med taxiservice heller.

Er dere virkelig samboer i det virkelige liv?

Med tanke på at dere snakker sammen på et internettforum?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere virkelig samboer i det virkelige liv?

Med tanke på at dere snakker sammen på et internettforum?

 

Er vel ikke å stikke under en stol at jeg tilbringer ganske mye tid på jobb.

Har kanskje et par fridager i måneden.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår