boXer Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Har lagt ut 1.100 av mine bilder fra årets SEMA show som var forrige uke i Las Vegas. Det er kanskje litt vel mange bilder å bla seg gjennom. Men det er SEMA, det er rett og slett så stort :D Bildene ligger i album dag for dag på min Flickr side... http://www.flickr.com/photos/omaomaoma/sets/ Et lite utvalg høydepunkter, av veldig mange: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Konge:D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 gromme saker, spesielt modda gamle muskelbiler! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Mye flott å se der ja:) Missa desverre RR'en med blower du hadde bilde av der. Fikk du forresten tid til å sett no særlig nøye på bilene? Vi hadde 2,5 dag på oss men følte vi stort sett bare "skumma" over for å få med oss alt Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Mye flott å se der ja:) Missa desverre RR'en med blower du hadde bilde av der.Fikk du forresten tid til å sett no særlig nøye på bilene? Vi hadde 2,5 dag på oss men følte vi stort sett bare "skumma" over for å få med oss alt Hehe. Skjønner hva du mener, er nesten for mye å se. Fikk tatt litt ekstra titt på de ekstra interessante bilene (og de beste damene) faktisk. Men vi var der alle 4 dagene da. Ca 8 timer om dagen. Vi gikk ganske systematisk gjennom hallene å titta på alt som var. Startet i en ende og jobbet oss gjennom hallene. Klarte faktisk å få med oss alt trur jeg :) Rolls'n var sinnsyk. Alt var ekstremt gjennomført. Diger kompressormata Hemi på 1.350hk trur jeg. Veltebur, fuelcell, etc var trekt i skinn alt sammen. En av mange biler som sitter friskt i minne fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Heldige du var! :) En kompis av meg dro med moren sin som jobber i Megauiers (vanskelig å stave det der gitt). Og oppdraget til moren hans var å få kompisen min til å like biler (moren har hatt en Corvette i 2 år nå, og har aldri sittet på med hun). Gjett hva? "FAEN AS, DU SKULLE SETT DEN FEITESTE BILEN JEG SÅ AS!" Det er litt Fast And The Furios faktor på han, men hey, et sted må det komme, så han lærer nok! :) Edit: Flotte bilder forresten :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Trur jeg satt bak kompisen din på flyet over atlanteren faktisk. Var en del norske på samme tur. Ble han ikke mer bilinteressert på den turen er det ikke noe håp for han :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hehe. Skjønner hva du mener, er nesten for mye å se. Fikk tatt litt ekstra titt på de ekstra interessante bilene (og de beste damene) faktisk. Men vi var der alle 4 dagene da. Ca 8 timer om dagen.Vi gikk ganske systematisk gjennom hallene å titta på alt som var. Startet i en ende og jobbet oss gjennom hallene. Klarte faktisk å få med oss alt trur jeg :) Rolls'n var sinnsyk. Alt var ekstremt gjennomført. Diger kompressormata Hemi på 1.350hk trur jeg. Veltebur, fuelcell, etc var trekt i skinn alt sammen. En av mange biler som sitter friskt i minne fortsatt. Var der fredag og dere da ja:) det er rett og slett bare moro å se. Man får ideer av slikt:) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 s.....:ratatatat å rå den rolls en var..respeckt .. takk for mye bra bilder Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kickstart Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har godt over tusen bilder selv fra SEMA. Har ikke hatt tid å gå igjennom dem enda, men jeg legger dem på http://www.Kickstart.no i løpet av uka :) Jeg synes det var kjipt av Overhaulin' ikke var der i år, WCC blir aldri det samme. Men messa er fortsatt utrolig! Var dere sammen med amcar-klubben? Siter Kickstart.no 2007 GMC Yukolade 1968 VW Boble roadster 1999 GMC Sierra 1500 ”Pickup” 2004 VW Caddy ”Firmabil” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 disse 3 gjorde stort intrykk på meg! :o Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 ser ut som om sorte felger med stripe ytterst på felgkanten blir en trend etterhvert. Vi snakke litt om at mattsvart er litt i vinden. eller hva med orange metallic da? Fallt i smak hos meg i allefall. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Var dere sammen med amcar-klubben? Vi var bare 3 kollegar/kompiser på tur. Det var andre året på rad for 1 av oss. Og vi skal nok tilbake neste år. Vi haddde også håpet å få sett Overhaulin i aksjon, så det var litt synd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg