AJ82 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Fire&Ice Problem løs, all takk til Helios, men takk til dere andre som brydde dere også. Dette er et veldig bra forum! LC 4V er da koden, om andre lurer. Darkviolet perlcolor. Var dette riktig kode eller?? Lyst på den fargen, og bilen må lakkes uansett. mvh Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 vil tro det var rett så bilen i drammen om jeg ikke tar feil. og så ingen fargeforskjeller noe sted der.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Lurifaks Ja, det er den sølvfargede. Fant ikke noe bilde av den akkurat nå, orker ikke snoke så mye nå :P hvem bora er det?? kan ikke være gamle baltus sin for den holder til her på hadeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hva slags felger er det du har på bildet der? Sinnsvakt fete.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Eelo Hva slags felger er det du har på bildet der? Sinnsvakt fete.. :D Det er Kosei Senika Racing (utgått modell) Og når det gjelder lakk koden, den kommer i 3 nyanser, men LC4V er riktig for fire & ice. VW-Audi club "sjefen" John Kopperud (eller no) har en ny bora, som har nøyaktig samme farge, så da har faktisk VW laget fargen på nytt, noe de sa de ikke skulle gjøre. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Fire&Ice Har da selvsagt vært så uheldig å bli rygget på mens jeg sto parkert, har fått litt lakkskader her og der. Ikke noe pes det, bilen sendes på lakkering. MEN! Er det noen som har koden på lakken til en Fire and Ice???? Jeg hadde den jo, men nå finner jeg selvsagt ikke igjen den lappen.... argh... Noen som kan hjelpe meg???? off topic: fet bil:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Registrert i rett by også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by taxidriver hvem bora er det?? kan ikke være gamle baltus sin for den holder til her på hadeland jo er nok den ja.. han var noe forbanna når dem hadde gjort det.. men nå cruiser han rundt i bmw e46 da.. så han er vel fornøyd Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg