pettersenroar Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 du må oppgradere slangeklemmene for di orginale duger nesten ikke på en sugemotor jeg har klemmer som man strammer på begge sidene funker gull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 du må oppgradere slangeklemmene for di orginale duger nesten ikke på en sugemotor jeg har klemmer som man strammer på begge sidene funker gull:) Jeg har nye slangeklemmer liggende som ikke skal gå and og blåse av ;) men må bende røret som går fra turbo til ic ettersom den nye turboen bygger enda lenger ned en den orginale. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 har idag byttet alle slangeklemmer, vasket bilen og polert :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Bilder er obligatorisk etter polering! Gjerne også hvilke produkter du har brukt. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Bilder er obligatorisk etter polering! Gjerne også hvilke produkter du har brukt. lite med tid til bilder :p brukte autoglym.. svart boks :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 har juster bilen opp 1 cm idag og fått sot på hovedlyktene Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Opp? :o Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 What, visste ikke at du hadde evnen til å justere oppover? :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 alex og haansi, det er kun for fruen sin skyld ;) ellers hadde den vert nede! men ser ikkje mye forandring :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Tør du la dama di kjøre den?! :o Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Tør du la dama di kjøre den?! :o jepp, skulle jeg ikke tør det? ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 jepp, skulle jeg ikke tør det? ;) Hehe:) Jeg er glad kjerringa mi ikke har kjørt opp enda:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Tja, med den høyden hadde jeg ikke gitt spakene til en eneste dame :p Har til gjengjeld å sitte på med en dame som jeg føler er kompetent til å kjøre en såpass senka bil. Eneste dama jeg stoler 100% på bak rattet er morrami, men hun greier ikke skjønne hvor lav bilen min er :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Tja, med den høyden hadde jeg ikke gitt spakene til en eneste dame :pHar til gjengjeld å sitte på med en dame som jeg føler er kompetent til å kjøre en såpass senka bil. Eneste dama jeg stoler 100% på bak rattet er morrami, men hun greier ikke skjønne hvor lav bilen min er :p er mange damer som har vert sjåfør til meg før jeg hevet den 1 cm, og den cm merker du nesten ikke.. og ta ned på med den høyden jeg har gjør en uansett om det er jeg som kjører med full bil, eller om det er en sjåfør som kjører ;) så har ingen ting og si om det er en dame som kjører eller om det er jeg som kjører :) siste som får sette seg bak rattet på min bil, er gamlingene ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Sota lyktene ja! ;) Det ble vel tøft og bøllete på bilen din! Bilder!? Lamin X film eller? Jeg har bestilt meg det nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg