Auda Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 gi meg felga dine! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Møtte deg i dag! Ca rett utenfor autoservice! Jævli fin bil du har!!!:)Blinka på deg å prøvde å hilse, men tror ikke du såg d:p Hadde firmabil, en ny peugeot partner. Å? godt mulig jeg var i andre tanker, hehe ;) Men takk for det :):) Kan ikke huske noen peugeot partner som blinket på meg eller hilste, men får prøve og vær mer obs en annen gang ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 gi meg felga dine! :D Hehe, mye du byr da? ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Litt skitten, menmen.. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 W000t, fått på sommerfelg igjen allerede? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg byr, hmmm. En kinotur med meg, og en bugg! :D Hvilken dim er det da? 18x8? Om de er feilfrie, så 6-7 lapper. :) Men, blir uansett ikke ført til våren da moneyflow ikke er å hoppe i taket for idag. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 W000t, fått på sommerfelg igjen allerede? :D kjørt med sommerfelger siden mandag jeg :) men må vell legge om siden det er glatt og muligens snøv ute nå.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg byr, hmmm. En kinotur med meg, og en bugg! :DHvilken dim er det da? 18x8? Om de er feilfrie, så 6-7 lapper. :) Men, blir uansett ikke ført til våren da moneyflow ikke er å hoppe i taket for idag. hehe, felgene er nåkk ikke for salg ennå;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har idag funnet ut atdekkapå brockfelgene er gode på vinter ;p hehe må skifte om til vinterfelger imorgen :(:( Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Då håper jeg at jeg får resten av festa til S4 skjørtene imorgen, så jeg forhåpentligvis for prøvd og fått festa skjørtene imorgen og sett om jeg må tilpasse noe før lakking. skal også se om jeg får prøvd S4 bakfangeren imorgen også, så den kan lakkes :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Nice;) Husk bilder:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 skal se hva jeg får til ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Fekk resten av festene idag til skjørtene, men har ikke årket og begyndt på det. Men har fått på igjen sommerfelgene :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hallo i luken i dag også.. kor kjøpte du det stabstaget ditt fra? har leitet rundt, men de selges jo ingen steder? lurer på om han ene på vacn selger FK stag bare :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hallo Tim, Jeg kjøpte det hos http://www.streetdesign.no .. Vet ikke om de har det inne, men det bestiller de inn når du bestiller om de ikke har på lager ;) tar sikkert noen uker, men du har ikke hatt det til nå, så da skader det vell ikke å vente noen uker extra :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg