JoCCe Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ja, Altså, vi blir aldri enige om noen ting som helst her, noen vet det går å bruke benga, andre hater det. Kommer jo selvfølgeli ann på hva det er man skal lakka, pris klasse ;) Å hva som er på bilen fra før, er det rullemaling, spraylakk å dritt på en bil til 5k... så funker benga ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Er det noen måte jeg kan teste/finne ut om det er benga, eller normal lakk på bilen min? Ser det har begynt å renne mange steder + enkelte steder har jeg klart å blåse av lakken med høytrykkspyler, men krysser fingre for at det ikke er den bengadriten... Kan man f.eks. spraylakke over? og se om det koker? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg