djanrune Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 jeg spør om det samme: skjer det noe mer her eller? :) Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Nei, fint lite. Fekk i anlegget, men så var det stopp. No blir den parkert nokon år:pimp Etter 3 veker på FOS så kom eg inn på Forsvarets Tekniske Befalskule Køyretøylinje, så har ikkje tid til å fikse den no. Har fått tak i ein Omega B 2,0 16V som eg skal bruke imens. Planen er å plukke den fram igjen om nokon år og ribbe heile bilen og få den rustfri, og bygge gateracer av den. Vurderer 3,0 V6 i den, eller noko turbogreier:vampire: Men det vil tiden vise, får nye ideer heile tida:idea: Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Sleng ut bilder av Omegaen då:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Slenger ut litt bilder då, men har dukka opp ein Calibra 4x4 Turbo som eg lurer litt på no:respect Men til saken: Orginal bortsett frå felgane Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg