Gå til innhold

Opel Ascona C CC 1,8GT

Ranger emnet


Modlendingen

Anbefalte innlegg

Då var bremsene framme demontert, og det såg jevlig ut kan du sei! Stempla hang fast ute ja, men klossane var no ganske dårlege og, og skiva var det mykje rust på, så her må alt bli nytt. Einaste positivt var at glidarane gikk lett hehe:-P

 

Så då får eg sjå om eg finner eit billigt sett då med bremser, passer Vectra 2000 bremser rett på, komplett sett alså med skiver, calipper og klosser? Nokon som veit??? Evt frå andre Vectra A?

 

Takker for svar:ratatatat

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jaja, då var eg nede til han ein tur idag, og kartla rust:scared

 

Fann ein del, men ikkje noko alvorleg trur eg, men veit alder:watchout

 

Her står den med fronten i lufta

DivAsconaoganna006.jpg

 

Her er då eine bremsecalipperen, stemplet er rusta fast ute, og dermed har bremsene gått til helvette

DivAsconaoganna007.jpg

 

Billig drit:bambam:

DivAsconaoganna008.jpg

 

Litt framme i hjulbogar, men ganske bra

DivAsconaoganna009.jpg

 

Hjulbogar bak, egentleg verst her.

DivAsconaoganna010.jpg

 

 

Også eit til bak...

DivAsconaoganna011.jpg

 

Nederst bak, men det er vel berre til pynt...

DivAsconaoganna012.jpg

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e under bilen ved førardøra, egentleg det eg er mest bekymra for, for det der er vel i berande konstruksjon er eg redd, så det må iallfall fiksast før eg sender den på EU

DivAsconaoganna013.jpg

 

Litt lenger bak, men er i det lille området det er rust, ellers e da bra

DivAsconaoganna014.jpg

 

Støytdempartårn venstre framme, eit lite hol, ellers bra trur eg

DivAsconaoganna016.jpg

 

Støytdempartårn høgre framme, bedre her.

DivAsconaoganna017.jpg

 

Har nok støyt borti noko her, så her må eg nok rette ut at.

DivAsconaoganna018.jpg

 

Venstre framme

DivAsconaoganna021.jpg

 

Bøygd ganske bra inn...

DivAsconaoganna020.jpg

 

Jepp...

DivAsconaoganna019.jpg

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So ja, eg ha nok litt rustsveising framfor meg, men berre eg får flytta han inn på Statkraft sin verkstad, så skal det nok gå, men må først få bremser på han. Men blir nok ikkje skilt på den før til våren er eg redd, me får sjå.

 

Kom gjerne med kommentarar :spin

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt :-P Men har god tid egentleg, skal vere eit lett prosjekt, var nesten som at eg skulle kjøpe ein Ascona C 2,0i Sprint, men vart solgt :-(

 

Dei har jo ikkje underforum for Ascona C som eg har sett, men kan kanskje legge det inn under etterfølgjaren Vectra (?)

 

Takktakk:thanks

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lure litt på om eg skal kjøpe ein Ascona B med 400 bredding også, den står i Førde, som ikkje er langt herifrå, men den har ein liten skade venstre hjørne framme, men resten av bilen er strøken! Høgstbydande over 20 000 og ;P

 

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=98174

 

Så får me sjå, er meir moro med bakhjulstrekk, men mamma og pappa var litt kalde om idê'n, men viss eg masa litt so kanskje :-P

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg sett litt på nettet og har funne skiver og klossar til den, men calipper er ikkje å oppdrive:boxers

 

Ke faen ska eg gjera, nokon som har, eller som veit om noko anna som passar, har ikkje lyst til å til med trykkluft og makt for å få ut stempla og pusse vekk all rusten som er på stemplet og det som evt er inni:angry:

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg sett litt på nettet og har funne skiver og klossar til den, men calipper er ikkje å oppdrive:boxers

 

Ke faen ska eg gjera, nokon som har, eller som veit om noko anna som passar, har ikkje lyst til å til med trykkluft og makt for å få ut stempla og pusse vekk all rusten som er på stemplet og det som evt er inni:angry:

 

har du sitt på http://www.mekonomen.no fant vertfall en del dela til min 79 kadett c...callippere fks fant eg og

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått bekrefta at bremser frå Astra F og Vectra A skal passe rett på uten problem, og ja, dei var billigare nye dassa calipparane pao mekonomen, 1333,75, fy faen:angry:

 

So dao trur eg at eg bjøne å ser meg rundt itte nåken so høgge ein Vectra A eller Astra F, og har komplett calippar, skive og evt klossar til salgs, ta gjerne kontakt ;-)

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår