Gå til innhold

Opel Ascona C CC 1,8GT

Ranger emnet


Modlendingen

Anbefalte innlegg

Biltema da??

 

Biltema hadde bremseskive te han, men ikkje resten. Men kom over ein på Nettby som driv og høgg ein Vectra A, så får begge bremsecalipperane for 250kr per stk pluss at eg får med "nye" bremseklossar i orginal eske til 200 kr. Då kjem eg på 700 kr, pluss porto. Då manglar eg berre bremseskive, men den er ikkje noko problem å få tak i, så blir bra det her no:ratatatat

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jo høre med blomdalen her i bergen....opelhøggen... omtrent naboen min...har vert der ett par ganga og krusa og sitt litt og står litt forskjelligt der....

 

kansje han har noken brukbare bremse skive...berre å gå på heime sio og senda ein mail eller å plinga på tråden og spør da du e ute itte...:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dao va pakka på veg i posten med callipperane og klossane, frakta kom på 283 kr då pakka veg 11 kg. Så totalt blir det på 983 kroner, noko som er heilt kurant tykkjer eg. Så får eg slenge meg rundt og kjøpe bremseskiver, og ned og skru:-P

 

Lurer på om eg skal få tak i noko brukt senkesett til han og, senka han 30/30 hadde vore passeleg på desse vegene her trur eg, og nokon nye felgar, og evt frontfangar frå ein Vectra eller noko lignande, får sjå kva eg finn på.

 

Tenkte og eg skulle melde meg inn i OMC og, men får sjå ke ti da bli, ta da ein dag eg ha litt lite å gjere:-P

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då va pakka me bremsecallipperane og bremseklossane komme til Posten, så må berre få henta dei. Vart 1033 kroner ser eg, men er ikkje avskrekkande det heller. Så satsar på å få henta dei ein dag, og sette i gong, når bremseskivene kjem...

 

Forresten, er ingen som veit om senkesett til Ascona C CC, har lyst til å senke den 30/30 eller noko sånt, for at den skal sjå litt bedre ut, men fortsatt gå an å køyre på desse vegene me har her. Så viss nokon veit om, det kan gjerne vere brukt.:batman:

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var "søknaden" om å melde meg inn i Opel Motorsport Club sendt, så får me sjå kva tid eg får svar om alt det der pisset som skal fyllest ut og betaling. Nokon som veit om det tek fleire år?

 

Skal få mamma til å hente pakka med bremsecallipperane og bremseklossane imåro tenkte eg, skal bli spennande å sjekke om det stemme overens med festi på Ascona'n:drunk: ¨

 

Men time vil sjov:biker

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår