Gå til innhold

Opel Ascona C CC 1,8GT

Ranger emnet


Modlendingen

Anbefalte innlegg

Ja, då har eg kjøpt meg bil, blei ein Ascona C Combi Coupè 1,8GT som eg har kjøpt for 1500 kroner av søskenbarne, då den skulle vekk, og den ikkje er moden for skrapen endå tykkjer eg.

 

Bilen er rullemåla blå, med Opel klistremerke på sida:mat

Skikkele interiør e da og, GT interiør med god sidestøtte i setene, og gleder meg til å hente den snart!!! Skal bli kos!!!

 

Planen er å ha bilen til å skru litt på og lærekøyre, gidder ikkje koste på den så altfor mykje endå, men kanskje ein dag viss det visar seg at det er mindre rust enn vanleg :-P

 

Bilder kjem når eg har fått henta bilen.

 

Kommenter gjerne og gi tips ;-P

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei, skal hovedsakle ha den til lærekøyring og sånt, men har vore innpå tanken å få tak i ein anna bil, og ribba Asconan og bygd om til 4x4 eller til 2,5V6 frå Vectra eller noko sånt :-P Men tiden vil vise :-p Har iallfall mindre rust enn den Ascona C 1,6 som me har på skulen...

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var bilen henta, gjekk som ei kule heimatt, men litt småfiks er det som venta.

 

Instrumentlys lyste av og til alt etter kva vaskebrett me traff, eine pæra bak var gått, må få nytt batteri då me lånte batteriet til onkel, og motoren brukte litt olje av og til.

 

Men fekk med 3 sett med dekk, sommardekk, piggdekk og piggfrie vinterdekk, så har gjort ein bra handel:thumb

 

Blir bilder imorgon då det er lyst att ute ;-P

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då var Asconan parkert under tak, i redskapshuset, så nå står den tørt. Skal jekke den opp og sette den på bukkar å sjekke bremsene pga dei henger, og så ein rustsjekk. Er eindel i kanten på hjulbogar såg eg og, og sikkert meir, men blir vel til å kappe bort og sveise i nytt, og evt montere skjørt på den.

 

Så får me rydde og vaske, før me begynner å koble opp anlegg i han :ratatatat

 

Så får me sjå vidare utover, det som er drit med den plassen den står, det er ikkje varme eller straum, så må sjå om eg får flytta han inn ein annar plass med sveiseapparat då ein periode.

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å oppgradere bremsene forann når de først skal byttes ?

Mener skiver caliper og bremseklosser fra Vectra 2000 eller kadett E GSI 16V er bolt on.

 

Da får du 256x28mm ventilerte skiver i forhold til dine Ø236X20mm skiver. Ser du finner pakker med vectra 2000 skiver og klosser til en hyggelig pris hos carparts.no.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje dei er utslitte, men veit ikkje, er vel det at stempla henger att ute, skal prøve å ta dei ut laurdag viss eg får tid, og så om dei bevegar seg lett, så får me sjå.

 

Har ikkje tenkt å bruke så mykje peng på den, var egentleg på jakt etter bakhjulstrekk, og kjøper kanskje ein og for å ha i tilegg. Så får me sjå.

 

Styling til Ascona C CC då? Finnst det, gjerne brukt eller billig. Iallfall sideskjørt, frontfanger frå Vectra 2000 skal passe meinar eg.

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår