Øvrekleiv'n Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Da, så. Er litt dumt at det er feilhjulstrekk ja, hehe. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 :hellothere:Muligens da bli Biltema skiver no då, nokon i slekta som skal på Biltema imorgong, men ikkje eg, kom akkurat heim frå Sessvollmoen Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Sesjon eller? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Nei, "utplassering" i ei veke for å sjå om den Tekniske Befalskulen var noko for meg:ratatatat Søker meg inn på køyretøy tenkjer eg, får skru mykje rart då, frå BV 206 og er eg heldig Leopard stridsvogn:volvsmile Men spørst om eg er i go nok form til å komme inn då, så må nok trene litt... Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Hei:hello: Får vel oppdatere litt her og, er mykje på OMC forumet for tida:win Fått fiksa bremsene, vart Biltema skiver ja, men funka fjell det:win Litt bilder: Handla og litt styling til den på OMC forumet:hello: Kvitblink og mørkare baklykter Mattiggrill og annar refleksplate mellom baklyktene Sideskjørt Skal bli kos å montere det når snøen forsvinn og eg forhåpentlegvis ha fått sveist rusta:hmmmmmmmmm: Skal og få tak i andre felgar, 15" felgar kanskje:hello: Og framfangar og bakfangar:win Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Blir bra de der:) Planar om felga? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Litt tøft at noen fikser noe annet en gammel 240 å:) dette er ikke den bilen man ser hver dag lenger heller :P men dårlig respons på forumet her ja. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ja, iallfall her i distriktet, der er Opel nesten tabu, til og med læraren min "mobbar" meg fordi eg har Opel:omfg Menmen, eg bryr meg ikkje, eg har ein bil ingen andre har, for dei få Ascona C som er her (2 eller 3 med min) så er dei andre sedan gitt. Så eg skiller meg ut ja:hello: Ja var jevla dårleg respons her, er noko bedre innpå Opel Motorsport Club sitt forum, og har fått litt hjelp og erfaringar derifrå:win Så eg trives der ja Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Fått på noke utav dei nye delene då:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Prøvd på grillen iallfall Flytta bak hornet så ikkje grillen tok borti Men er desse festa som er problemet, er ikkje som dei orginale:-S Det her er til og med knekt, vetta faen om eg tek bort det andre og fiksar til noko bedre så den ikkje skranglar når eg køyrer Spurte på OMC og då fekk eg mest svar på grill i samma farge som bilen med svart gitter:pray Trur det blir bra eg Starta så smått på anlegg og, men har ikkje komme så langt endå Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Lakk den oppat i svart du;) Blir garantert finast.. Må få bytta blinkersa framme også, er vel berre noken klips? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Får sjå korleis den blir i blå med svart netting først, blir det dårleg blir det all black. Skal skifte til kvitblink etterkvart ja Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Tøft at noen driver med Ascona C Prosjekter :) Dei fleste driver som oftast med Ascon B so dette var på god tide :) Jeg skal også kjøpe meg Ascona C 1.8 (sedan) og da har jeg en god insperasjonstråd her ihvertfall :) Lykke til med bilen! skal ihvertfall følge meg her :) Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Takktakk, hyggeleg med tilbakemeldingar:pray Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Skjer det noke meir her då:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg