opel16 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hei! Kan noen fortelle meg hva den service meldingen som står i trip teller vinduet betyr? Det blinker OEL nå, bilen har gått 168000 km. Dette er en avant b5 med 1.8 20v 98 modell. Håper noen kloke hoder kan gi meg svar:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er vel oljeskift det der. For å nullstille må enten audi shappa gjøre det eller om du har VAGCom kabel selv. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er vel oljeskift det der. For å nullstille må enten audi shappa gjøre det eller om du har VAGCom kabel selv. Hvis det er oljeskift, kan du vel fjerne meldinga selv?? Q: Hvordan kan man fjerne "Service OIL" fra triptelleren når du starter opp bilen? (Gjelder for B5, muligens nyere modeller å)A: 1. Trykk og hold knappen til høyre i instrumentet 2. Slå på tenning 3. Bokstavene OIL vil vises i KM teller displayet 4. Slipp ut knappen til høyre 5. Trekk og hold ute knappen til venstre Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 JA er jo sant det Sandmo, veit ikke om det er den måten du har beskrevet da jeg har opplevet at det er litt forskjell på nyere og eldre audier.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Funka på min :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg