Colli Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja, men så er Turbobricks et forum med supergjerrige, jalla-løsninger og gaffatape da. MacGyver er forbildet, de lager sine egne bleedventiler for å spare 10 dollar og bruker strips på alt som kan stripses fast. :P Kan godt hende det går an å jukke til noe, men bare ved å kappe originalfjærer, så har jeg erfart crap! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er det som er ekte volvogutter med kappa fjærer og eksosannlegg hengt opp i ståltråd og selfølgelig at motor! De tingene der står det respekt av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ikke mobb mitt midlertidige eksosoppheng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kjøp nå bare et jævla senkesett til 1500,- da. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 har 40mm på min bil, og synes fremdeles den er aaaaaaaaalt for høy! KAPP!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 stødtemperene dine holder kanshe 1 uke om du går til og fra jobb... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det er det som er ekte volvogutter med kappa fjærer og eksosannlegg hengt opp i ståltråd og selfølgelig at motor!De tingene der står det respekt av! flaks at jeg brukte slangeklemme da:assman Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 har 40mm på min bil, og synes fremdeles den er aaaaaaaaalt for høy! KAPP!! Ja, de skulle laget 60mm. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Sitter nok heeeelt sykt ja.. Skikkelig ræserbil.. Eirik også var vi JAGGU igang IGJEN faktisk... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja, de skulle laget 60mm. 65 forann å 40 bak:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det å kappe fjærer er noe som hører volvogutta til... Dere skulle hatt premie. Ta dere råd til ett skikkelig senkesett isteden for å bestikke småtøsa i baksetet med kontantkort osv. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Utrolig saklig innlegg, Azzido. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det å kappe fjærer er noe som hører volvogutta til... Dere skulle hatt premie. Jammen nå skriver jo relativt mange som sant er, at senkesettene gjør ikke at bilene ser spesielt lave ut heller, derfor kapper man litt for å få de lengre ned. Kappe originalfjærer eller kappe senkefjærer - hva er bedre? Kommer helt an på den enkelte fjær. Enkelte senkefjærer kan til og med være mykere enn originalfjærer...! Ta dere råd til ett skikkelig senkesett isteden for å bestikke småtøsa i baksetet med kontantkort osv. ... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 man får faktisk spesialtlaget fjærer fra åkrene fjærfabrikk, med papir. For de som vil koste på seg en godkjent senkesett, så man ikke trenger å pisse i buksa hver gang hman ser en politibil Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 jeg blir også redd når jeg ser politiet.. og nå som vintern snart er i gang, så angrer jeg på at jeg kappa....! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg