volvo140lover Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bytta motor fester for 2 uker siden:S men nå har det samme ryket igjen? er det biltema eller kan det være noe feil?:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 motorfestene fra biltema er dårlige ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Kjøp deg industriputer fra Tess, hadde dette på 740 og den siste 245 jeg hadde. INGENTING annet er holdbart om du kjører svin. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 de som torshow eller mekonomen selger? er di bedre? vis et girkasse feste har ryket? blir det større belasting for motorfesten da? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 de som torshow eller mekonomen selger? er di bedre?vis et girkasse feste har ryket? blir det større belasting for motorfesten da? Du får kjøpt diesel motorfester på mekonomen, dem er en del stivere, men med litt hard kjøring så holder ikke dem heller :) Bytt alltid girkassefeste samtidig, ellers så blir det større belastning på motorfestene ja. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er ganske vanlig at motorfester ryker ja,men det er sef. en stor fordel at girkassefestet er intakt også! For å si det forsiktig! :) Da holder de god en stund lenger! Men skal man delta i NM i rivstart og sidestepping av klutsj 200m. intervall så gå for industriputer!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 biltema sine universale skal tåle en støyt ettersom jeg vet.. :P Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hmm.. Jeg hadde alltid fra biltema.. Kjøpte 1 gang hos Mekonomen.. Men de røyk nesten ved første svingen.. Så de fra biltema funket lengs sånn sett.. Men langt i fra det beste på markedet.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg har brukt diesel puter fra BCB på min, men den har blitt schlack nå. På girkassen bruker man fra Volvo 140 Rally. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Kammerat røyk sine fra biltema når han skulle ha nedi motoren ;) Industriputer fra TESS, som nevnt lenger opp, eller bestille motorfester til diesel-240 er nok det smarteste valget! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har sett et par som har brukt festene fra Volvo Valp også.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 puck funker fett. går vel ann å få lagd til no i nylon også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg brukte opp fire biltema gummier på én vinter. Men nå skifta jeg bare ett og ett feste siden det var en Volvo. Lønner seg å skifte alle tre samtidig som noen andre her sa. BCB selger såkalt forsterka for 4-5-600kr for tre stk. 242-T5 prata på ~500kr/stk for motorlabber fra TESS. Utenom Valp/Felt brukes også puter for hytte på Volvo lastebil. Står delenumre på ei norsk VOC side. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg hadde og ifra biltema.. men di røk rimelig fort.. Så kjøpte jeg diesel motorfester ifra pedersen.. Og di har jeg kjørt med i 2 år no.. Og di holder enda :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg brukte opp fire biltema gummier på én vinter. Men nå skifta jeg bare ett og ett feste siden det var en Volvo. Lønner seg å skifte alle tre samtidig som noen andre her sa. BCB selger såkalt forsterka for 4-5-600kr for tre stk. 242-T5 prata på ~500kr/stk for motorlabber fra TESS. Utenom Valp/Felt brukes også puter for hytte på Volvo lastebil. Står delenumre på ei norsk VOC side. 500 KR???? FRA TESS?? jeg betalte 198,- for 2 fester.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg