Wheelman Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 I og med at dama allerede har fine hyller, og at jeg sansynligvis ikke får Audi S1, så setter jeg opp en mer seriøs ønskeliste: -Penger -Snø -Kupèvarmer -Penger -Ny DVD-Brenner -Pondus - Hattrick -Hmmmm, penger Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg ønsker meg - Toppakningssett til daihatsu (hehe) - Salgsmelding på daihatsu (undertegnet og avlevert) - Penger inn på konto fra daihatsu (25000) - salgsmelding på rekorden (undertegnet og avlevert - Penger inn på konto fra rekorden (ca 4000-5000) - Snillere dame? nei, går ikke :) -Kåtere dame? nei, går jo ikke det heller.. - NY BIL Ja, noe i den dur.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Midre mage.. haha Flere medlemmer på forumet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1.Eksosanlegg *hint-hint* 2.Klokke 3.Pirelli P-Zero Nero 4stk 4.Lottogevinst, type STOR :-P 5.Bryllupsreise 6.Ny samferdselsminister som liker biler Det var vel alt for i år. P.S: Må ikke glemme: Fred på jord Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1.Forhånds betalte bøter for neste år 2.wunderbaum t-shirt 3.komplett pyton samling 3.penger 4.mere penger 5.reins dyrene til nissen som natt mat 6.duplikater av sertisifikatet.... 7.Og ikke minst et jule sokk..... Ja det var vel det. får se hva nissen bringer da, blir skuffet om eg ikke får noe av dette da. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1. Ny og STOR tv 2. Dvd spiller til den nye og STORE tven 3. Kjøretimer (Bil og mc) <- tror jeg får det faktisk 4. Digitalkamera 5. Penger 6. Mer penger 7. Bil 8. Enda mer penger Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1. My penger 2. Fått hivd ut naboene så jeg kan bruke anlegget litt. 3. Nytt anlegg. H/K AVR 8500 eller 5550. 5 stk AudioPro Høyttalere, grommere projektor og større lerret 4. Eget hus så jeg kan bruke det nye anlegget uten tenke på naboer. 5. Mer penger. 6. Justerbart H&R senkesett. 7. Ferrita anlegg 8. Nye gateslicks. :rolleyes: 9. Stooore bremser. 10. Justeringsboks til Haldex'en 11. Få hva jeg vil fra Rieger. 12. Boraen med motoren i S3'en. :( 13. Ny Bora med diverse snacks.... :cool: Damer er da ikke noe man ønsker seg.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1. norge blir ett billigere land Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1. 4 stk König felger i 118x7,5 , bronse (med dekk seff) 2. Stooor tv 3. Fett anlegg til stua, jeg er lei av noboen under som elsker Shakira 4. Fett anlegg i bilen 5. Noen få utvalgte klesplagg 6. Skap til å putte alle cd'ene mine i (sånn at ingen ser hvor mye crap jeg har) 7. Varmovn til kjøkkenet 8. Kjøresko og kjørehansker og slikt dill :) 9. Om jeg ikke får noe av det over får noen gi meg spenn 10. At typen min holder ut med dama si med de store puppene i mange år til :D ..var det jeg kom på i farta affal. God jul folkens. Til lykke med sokkene og undertøyet alle får :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by marius Midre mage.. haha Jeg bestilte meg nettopp AB Energizer elektronisk treningsdings på TV-shop for å få bukt med det problemet.... He,he! Forhåpentligvis mindre slitsomt enn å betale seg ihjel for å svette på S.A.T.S ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg bestilte meg nettopp AB Energizer elektronisk treningsdings på TV-shop for å få bukt med det problemet.... He,he! Forhåpentligvis mindre slitsomt enn å betale seg ihjel for å svette på S.A.T.S ;) De derre elektriske muskelstrammerne er hysterisk morsomme på vorspiel el,l. De spasmene som fremkalles er helt utrolige :-) Ikke gjør som visse andre (jackass) og sett dem på ballene......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1. Digitalt Videokamera 2. Ny godstol (den jeg har er det uendlig mange hull i og planka i bunn er knekt) 3. At jeg får delene fra Moto Rossi snart, som jeg snart har venta på i 1/2 år 4. Ny regjering 5. Fri fra jobben 6. Fri fra skolen 7. Sydentur Originally posted by Jonaldo Har bursdag på nyttårsaften, så da blir det nytt gavedryss:cocain: Meg også :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Meg også :D [/b] Og jeg har julaften og får dobbelt så lite... :rolleyes: Fint og slå 2 fluer i et smekk har jeg funnet ut. :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by borabora Og jeg har julaften og får dobbelt så lite... :rolleyes: Fint og slå 2 fluer i et smekk har jeg funnet ut. :( Har lært å leve med det jeg da ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Må legge til noe mer... Moped Mopedlappen Siden jeg skal flytte til Asker... og skolen min ligger i Røyken, så hadde det vært fint med moped... eller bil da, men det er jo en stund til. Men hvis jeg er heldig får jeg moped og mopedlappen utenom jula, så da kan jeg fortsatt ønske meg det andre... (Trenger bare en billig moped, så lenge den går bra... og fort) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg