Gå til innhold

Hesleskaug: Bmw e30 325i - E30 325i Restaurering

Ranger emnet


hesleskaug

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Jobber du som bilmekaniker til vanlig, eller er du bare født med all kunnskap omkring E30?

 

Leter etter en 320 E30 selv, for har jeg rett, så blir ingen BMW-er godkjent med 6`er om den ikke kom med 6`er i utgangspunktet?

 

Felgene var h-e-e-lt skamrå. Helt sinnsykt!

 

Kan få en 316 godkjent ombygd til 320/325 om du vil...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hvor har du kjøpt M-Tech1 staylinga?

har planer om en e30 prefacelift M-Tech selv :D

Hei! M-tech 1 fangere er ikke mulig å få kjøpt nytt lengre hvis du ikke får noen til å støpe nytt i glassfiber. Vet om noen steder i England hvor de gjør dette. Men er nok bedre å se om du kommer over noe brukt som kan restaureres. Sjekk bimmers.no

 

Få ut flere bilder av bilen a! rådeilig!!!:D

Takk takk! Har vært litt lei bilen i det siste grunnet at jeg har hatt litt koblingsproblemer. Så blir ikke skilter i år heller :(

 

Jobber du som bilmekaniker til vanlig, eller er du bare født med all kunnskap omkring E30?

 

Leter etter en 320 E30 selv, for har jeg rett, så blir ingen BMW-er godkjent med 6`er om den ikke kom med 6`er i utgangspunktet?

 

Felgene var h-e-e-lt skamrå. Helt sinnsykt!

 

Hei hei! Jeg er ikke mekaniker selv, men har en bror som er det og gir tips og triks. Hvis du skal ha en 320 så er det jo 6'er i den. Men skal du kjøpe en 316-318 må du ha understellet til en 320-325 + motor for å få det godkjent.

 

Har alltid hatt lidenskap for E30. Og den vil nok ikke slippe med det første :D

 

en av den mest strøkene e30 jeg har sett på lenge! ser utrolig bra ut:)

 

Takk takk! Første prøveturen gikk meget bra! Utrolig morsom bil å kjøre med det understellet. Diffen er litt i meste laget på veien. Men tror den blir knall på bane. Bare å starte opp i andre gir :) Sinnsyk respons på gasspedalen.

 

Hvordan går det med bilen? :)

Savner uppdates her nå :D

sykt prosjekt du har btw :)

 

Takk takk. Har mistet litt lysten grunnet jordingsfeil et sted tror jeg. Også mangler jeg noen småtteri. Har prøvd å ha litt tid utenfor verkstedet også :) Men som nevnt over så kommer ikke denne på skilter i år :( Den skal ikke ut i salt og "slush"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår