Gå til innhold

Hesleskaug: Bmw e30 325i - E30 325i Restaurering

Ranger emnet


hesleskaug

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dro tidlig til Biltema i dag for å handle litt jeg trenger til montering. Det ble mye:) Anti-rust kjemikaler og diverse til fiks av ledningsnett lyd dempingsmatter osv. Men når man først får handla så var det noe mer man skulle ha osv.

 

<center>t5vm24pdlrzfkg7g1s2j.jpg

 

998h6evk2ngz85l4xcue.jpg

 

xn9yzbc1pwxa8ytt0pzb.jpg

It's zie germans!!

 

a2u5pv7gez0ta2t9wpte.jpg

Blir pent når man handler nytt.

 

sd0xwtqi7sh8iltkf2f5.jpg

Decaltrimming....</center>

 

Satt på litt smått i dag. Er en liten stund til jeg kan sette på litt store deler så måtte lissom kose meg litt. Dagene framover nå blir tectyl og understell :D

Det som vil skje framover nå er som sagt at alt som er utsatt for rust vil bli gått over. Innvendig og utvendig.

 

Deretter vil jeg jobbe meg innifra og ut. Skal gå til på ledningsnett så det blir helt bra. Legge støydemingsmatter på gulv, dører og i veggen bak. Så vil jeg legge opp noen lydkabler bak til høytalere i hattehylla. Lage meg noen "kanaler" som er bedre en orginalt til ledningsnett bak. Lime opp det nye svarte taktrekket og sette i takluke. Etter det vil jeg starte med resten av monteringen inni. SÅ kan jeg starte på utsiden. Det blir kosejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så sinnsyky fin bil:)skulle gjerne hatt en sånn

Takk for det :)

 

Blitt gjort litt i dag igjen:

 

Rydding, oljebehandling, vasking, tørking og liming har dagen gått ut på. Nå skal jeg i familietragedie

 

<center>z60jir4lh5bghziwu1n3.jpg

23jqrhzo2rwwvcmcwzul.jpg

Her skal det ikke ruste igjen

 

pc0x6zul8qt2vu2qcnav.jpg

Klin!

 

zy6cqoe1xaunix35u1eb.jpg

Sprett nye pedaler

 

8alugmndto40avyq6kx2.jpg

3li83vcy7u6pjiawpzlk.jpg

Lydisolering. Er ikke helt ferdig enda...

 

x8s7d6cferh3lo6hadfq.jpg

2raj9m9xc9rywxrq1p9f.jpg

Mer dekal trimming :D</center>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte understellsmassen fra Biltema under hele bilen min jeg.. Funker knall det! Den er "sprit"basert, så ingenting som tilsier at den skal løsne noe fortere enn noe annet...!

Det tyntflytende oljeklinet der så jo relativt bra ut! Olje er olje når det gjelder sånn bruk..

 

Bimmer'n blir knall den! :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte understellsmassen fra Biltema under hele bilen min jeg.. Funker knall det! Den er "sprit"basert, så ingenting som tilsier at den skal løsne noe fortere enn noe annet...!

Det tyntflytende oljeklinet der så jo relativt bra ut! Olje er olje når det gjelder sånn bruk..

 

Bimmer'n blir knall den! :D

 

Jeg tror dette vil funger greit jeg. Skal noe til før rust får tak i hullromma her nå.

 

Takk for knall kommentar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro tidlig til Biltema i dag for å handle litt jeg trenger til montering. Det ble mye:) Anti-rust kjemikaler og diverse til fiks av ledningsnett lyd dempingsmatter osv. Men når man først får handla så var det noe mer man skulle ha osv.

 

<center>[xIMG]http://images.bimmers.no/files/t5vm24pdlrzfkg7g1s2j.jpg[/img]

 

[xIMG]http://images.bimmers.no/files/998h6evk2ngz85l4xcue.jpg[/img]

 

[xIMG]http://images.bimmers.no/files/xn9yzbc1pwxa8ytt0pzb.jpg[/img]

It's zie germans!!

 

[xIMG]http://images.bimmers.no/files/a2u5pv7gez0ta2t9wpte.jpg[/img]

Blir pent når man handler nytt.

 

[xIMG]http://images.bimmers.no/files/sd0xwtqi7sh8iltkf2f5.jpg[/img]

Decaltrimming....</center>

 

Satt på litt smått i dag. Er en liten stund til jeg kan sette på litt store deler så måtte lissom kose meg litt. Dagene framover nå blir tectyl og understell :D

Det som vil skje framover nå er som sagt at alt som er utsatt for rust vil bli gått over. Innvendig og utvendig.

 

Deretter vil jeg jobbe meg innifra og ut. Skal gå til på ledningsnett så det blir helt bra. Legge støydemingsmatter på gulv, dører og i veggen bak. Så vil jeg legge opp noen lydkabler bak til høytalere i hattehylla. Lage meg noen "kanaler" som er bedre en orginalt til ledningsnett bak. Lime opp det nye svarte taktrekket og sette i takluke. Etter det vil jeg starte med resten av monteringen inni. SÅ kan jeg starte på utsiden. Det blir kosejobb.

 

 

ser konge ut dette. e-30 er gromme biler :D er det bilde av bilen på hengern tatt på rema1000 i ørje?:P

Endret av Skody
Ti tusen bildekveita

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår