Ghost. Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 som nevnt over fra hvilken andre VR biler passer motoren inn i en CL golf 2 ? og hvor mye eventuellt arbeid som må bli gjort for å få deette godkjent :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
talars1 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 2,8 og 2,9l passer hvertfall.. om du får det godkjent tror jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 2,8 og 2,9l passer hvertfall.. om du får det godkjent tror jeg ikke.. Hvorfor skal ikke det kunne bli godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hvorfor skal ikke det kunne bli godkjent? Fordi motoren aldri ble levert i en golf 2. og andre diverse grunner.. er mange som prøver å få det godkjent men det er visst ikke lett Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 nei ikke det jeg mente ... eller ok la meg spørre sånn : Hvilken VR6 motorer passer en golf cl ? dvs ; eks. 2.0 OG! fra Golf3 , Passat ? ol . Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Golf 3 2,9 litern passer nerri en sånn!! :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Tror ikke det er så jæævla vansklig og få det godkjent faktisk, fiks bremser og alt, ta det over fra en golf 3 vr6, alt du trenger for og en slik bil godkjent! Trokke det skal væra noe prolem, lykke til!! :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det er vel kaanskje mulig å få det godskjent, men da må du skaffe papirer ifra f.eks TÜV Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Man kan hente motorer fra de fleste modeller (om ikke alle) som tilhører A plattformen og enkelte fra B plattformen (B3 og B4) Angående godkjenning så er det mulig.. MEN! Som MSpeed nevnte tidligere, kom ikke Golf 2 med VR6 originalt. Golf 2 kom ikke med så høyt motorvolum, motorvekt, motoreffekt og dreiemoment originalt (ikke nevn Limited Edition). Så veien å gå er nok via TÜV for å få dokumentert at bilen din er forsvarlig ombygget (Det koster mer enn det smaker, har jeg hørt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Er 2 -3 jettaer som er godkjent.. den ene kjenner jeg til å har sett vognkort osv.. du må nok gjennom TUV ja.. er ikke bare å vise å godkjenne disse som noen påstår virker det som.. men gud så gøy det er med vr6 Vil også nevne att vr6 er da 2,8 - 2,9 Så hva du mener med 2,0 vr6 skjønner jeg ikke.. passat, corrado, golf 3 kan du i alle fall ta ifra, da inkl travers/ledningsnett, dash så alt blir som i de bilene.. Men for å få skikkelig hjelp med bygg, meld deg inn på http://www.vwaudi-club.no noe bedre forum å litt mer folk som har peiling kontra dette forumet.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 3.2-litern burde vel også gå oppi.. En av grunnene VR6 ikke blir godkjent sånn uten videre er at karosseriet ikke er typegodkjent for mer enn 160 hk. Men det går: Er Jetta men det burde ikke ha noe å si. Man vet jo aldri, men spørsmålet er nok heller hvordan man går fram. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 go for it bror. jeg tar på meg ansvaret om den ikke blir godkjent:D la dem komme hjem til meg...det finnes mange på autoscout24.de og mobile.de billig og bra. kjøper den der og bygger på med en gang, betaler dem for jobben, blir uansett billigere enn her, samt som du får testet den:) ...med mindre det oppstår andre ting om hindrer deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 halla bror ... kan med en gang si deg at det som hindrer meg akkurat nå er PENGEMANGEL!!! og tid nå har jo jeg bestillt skikkelige felger så det blir en del cash :( lettere sagt enn gjort jeg tror jeg heller nå fixer gulle mitt så kjører jeg med den osv og samler opp masse penger så kjøper jeg allt og betaler noen for å gjøre det ;) SKIKKELIG da nei men altså takk for hjelpen da folkens ... hvis det skulle vært noe mye problemer så går jeg heller for en GTI motor det regner jeg med skulle være mindre stress ? edit : kom på msn a din pikk Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg