Gå til innhold

Volvo 760 2,4 Turbo diesel NÅ MED FILM!

Ranger emnet


raaneren91

Anbefalte innlegg

ja er en løs ledning som hører til ac. lurer på om det skal sitte en tank eller noe? hvis du lagrer bilde å zoomer inn så ser du at det står skrevet noe rett ved luftfilter boksen

 

vanskelig å sjå no da og...

syns nesten det så ut som om det lå en laus slange der i stedet..

fungerer systemet i det hele tatt a?..

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

systemet funker ikke i det hele tatt når jeg prøver å få på viftene så sier det bare en plssshhhhhhhhh lyd... så må finne feilen men det kan jo ha med at den ledningen ikke går noen steder skal ta ett bedre bilde i morra å legge ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://s370.photobucket.com/albums/oo143/raaneren91/?action=view&current=DSC01711.jpg der den ledningen som ikke går noe plass på dette bildet som jeg lurer på hvor skal? håper det er greit at jeg bruker bilde ditt jollemkay.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

systemet funker ikke i det hele tatt når jeg prøver å få på viftene så sier det bare en plssshhhhhhhhh lyd... så må finne feilen men det kan jo ha med at den ledningen ikke går noen steder skal ta ett bedre bilde i morra å legge ut...

 

ok, så den sitter på kompressor`n ja.. :P

kanskje styrestrøm som kobler inn og ut clutchen?

er det forresten R12-gass på denna?

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nå henger jeg ikke heilt med på det tekniske. Det vet jeg ikke om det er r12 gass som jeg regner med hører til ac eller noe?

 

hehe :P det er gassen/kjølevæska som er fylt på, og R12-gassen er den gamle typen, og det er krav om å bytte til nyere type(R134a), så det var derfor jeg lurte :P men angående ledninga, så vil jeg nesten tru at den hører tel styrestrømmen ;)

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg byttet glødeplugger.alle utenom den innerste som ikke var mulig og komme til... ser at det sitter reim på begge sider av motor vil det si jeg har to reg reim? noen som påstår det... bilder og slikt kommer på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes. da har jeg vært å kosa meg på verkstedet og ENDELIG fått fjernet alarmen som bare lagde kluss og trekte strøm. har også fått fjernet noe gammelt ericson system med handsfree og lader. glemte selfølgelig kameraet:( neste uke blir det å fikse slik at jeg får noe luft inni bilen. folk som har forslag til hva som kan være galt tas med takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei trenger tips!:S

jeg finner ikke ut hvorfor ikke noen av blinlysene funker. rele funker. er det en jordin eller hva kan det være... og hvor sitter årsaken typiske plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

tror det eller ei!

på skolen i går fant jeg ut at jeg skulle finne ut hva som var galt med blinlysene mine siden ingen av dem funka, utvendig. alle pærene var ødelagte tro det eller ei. kun ett som fortsatt ikke funker. det er høyre foran på siden hvor ikke det kommer noe strøm ut så må finne på noe lurt der...

 

når jeg kom på skolen i går så jeg at det har lekt motorolje. så jeg får ta den opp på bukk i morgen. kom med tips og forslag på hva jeg kan gjøre med bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår