Gå til innhold

Ny motor i e30

Ranger emnet


EvilE30

Anbefalte innlegg

Og hva slags trim er det om jeg tørr spørre?? Evile30: Kan du ikke bare bruke den motoren du har, så har du jo et fint utgangspunkt, helt enig med deg at 318is motoren er faktisk ganske sterk, og dem drar overasknde bra! Du kan jo kjøpe deg kit til motoren din, med intercooler turbo osv. Vs-Motor har alt du trenger til din motor vettu ;) hehe.. Lykke til videre!!

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo gjøre det men da er det mye bedre å bruke iS motoren som har smidd veiv, underspyling, justerbare kamdrev osv originalt... m40 motoren tåler jo ingenting

2x 90' BMW E30 318iS MTECH II (en rød og en svart)

91' og 89' BMW E30 318iS Touring (solgt)

 

85' BMW E30 327i(x) 86' BMW E30 318i(x)

87' BMW E30 320i(x) 84' BMW E30 323i(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.8 eller 2.0is hadde vøri kult! eller 2.5, får se hva jeg får tilbud på etter hvert. håper å få en som er trimma fra før, trenger ikke være BMW heller, jeg bare skrur den neddi og lager nye motorfester i såfall:) gasser eller turbo er jo kult da:D

Uansett hva slags motor jeg ender opp med, noen som har peiling på hva jeg burde sikte etter av effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg en M20b25 til en billig penge, så stroker du dn til 2.7l, å turbo... da får du en ganske så sprek motor uten å bli ruinert =P du bruker for d meste bare orginaldeler fra andre m20 motorer... holder på me et sånt prosjekt selv til bruksbilen min =P

 

ja høres ikke så dumt ut, men jeg gidder ikke stroke den.

tror kansje jeg kjøper en 2,5 ferdig trimma eller trimmer selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår