Gå til innhold

da har jeg kjøpt go bilen

Ranger emnet


janivar

Anbefalte innlegg

Grattis, den bilen der er helt rå:) Utrulig tøffe detaljer, som den ombygde dashbordet i modtkonsol og deksel over motor..

 

Har aldri klart og venne meg til den sølvfarga nettingen i grillen på denne bilen, hva me XC grill?:)

 

Hvilken specs er det på motor forresten?:)

 

tusen takk.jeg er ganske fornøyd med grillen egentlig jeg da.det er en b230fk som sitter i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke fram et eneste ett av bildene av denne bilen jeg?!

Er de slettet eller er de i et format som maskina mi ikke takler?Får bare fram en masse IMG eller røde kryss, jeg vil også se go bilen!! :D

 

Jeg ser den på avataren da, og der minner den veldig om en bil jeg så på Finn for noen mnd siden. Jeg ringte på den også, men da hadde han nettopp vært av veien såvidt med bilen og fått skader på fronten. Så bilen var på verksted på ubestemt tid..

 

Men det er sikkert ikke samme bil. Den var også masse premiert fortalte selgeren.. Og stor stereo. Kan det være samme bil likevel?

 

DF registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke fram et eneste ett av bildene av denne bilen jeg?!

Er de slettet eller er de i et format som maskina mi ikke takler?Får bare fram en masse IMG eller røde kryss, jeg vil også se go bilen!! :D

 

Jeg ser den på avataren da, og der minner den veldig om en bil jeg så på Finn for noen mnd siden. Jeg ringte på den også, men da hadde han nettopp vært av veien såvidt med bilen og fått skader på fronten. Så bilen var på verksted på ubestemt tid..

 

Men det er sikkert ikke samme bil. Den var også masse premiert fortalte selgeren.. Og stor stereo. Kan det være samme bil likevel?

 

DF registrert?

jeg tror ikke det er samme bil nei.jeg vet desverre ikke hvorfor du ikke får opp bildene jeg.det er jo synd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan føles det å vinne 1. plasser? når du selv ikke har laget bilen?

Blir kvalm av sånnt jeg...no offence! :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan føles det å vinne 1. plasser? når du selv ikke har laget bilen?

Blir kvalm av sånnt jeg...no offence! :)

 

synd at du tar det sånn da.for å si det sånn har jeg meget god kontakt med han som har bygget denne bilen og han syntes dette er veldig gøy at jeg fortsetter og konkurere, og holder bilen i god stand.så hvis du har problemer med det får du kose deg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat noen volvofan, men denna likte jeg, alltids noen detaljer jeg kunne tenkt meg annerledes, men ikke noe av betydning, eneste JEG ikke likte var felgene, men smaken er nesten som baken, bare at den er delt i mer enn to :-)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår