Gå til innhold

da har jeg kjøpt go bilen

Ranger emnet


janivar

Anbefalte innlegg

Tøøøøft!!! Den var seriøs bare driitfiin!! Gratulerer med en megeet gjennomført volvo!! Eneste i Norge jeg har sett trur jeg som har sånn styling, STILIG BIL!!

 

Stå på videre, og hold bilen clean!! :)

 

Grattis!!!

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøøøøft!!! Den var seriøs bare driitfiin!! Gratulerer med en megeet gjennomført volvo!! Eneste i Norge jeg har sett trur jeg som har sånn styling, STILIG BIL!!!

 

Dette stylingsettet er neppe å få kjøpt i butikk;)

 

Grattis med fet og vellydende bil, har hørt det skal være "noen hundre" kilo med bilstereo i denne bilen;)

 

 

Ikke mye og rope hurra for. 200 og 700 serien er stygg som faen, uansett hva en gjør med bilen.

 

Men inn på Volvo 700 forumet må du likevel...;)

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stylingsettet er neppe å få kjøpt i butikk;)

 

 

Er heimesnekkra det meste der ja.. :) er en tråd om bilen på forumet her om bilen.. :P

 

er en meget pen bil ja, men eg villa ha gjort noen små detaljer med utsene.. :P

 

Hatt på turbo grillen/eller stripsa fast volvo stripa i grillen.

funne nye bak lykter, 760 for exempel. litt mørkare toning på rutene, da hadde bilen blitt penare i mine auger.. :) og lakka frammlyktene svarte inni, ikkje reflektorane, men de runt lizzom.

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle bilen til "Genesis" detta... Fin bil, men jævla slapp motor da...std ladetrykk på B230FK :P

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle bilen til "Genesis" detta... Fin bil, men jævla slapp motor da...std ladetrykk på B230FK :P

 

Drift sikkert kalles det hehe;)

 

Uansett gratulerer med heftig bil, tydelig lagt mange mange timer i bilen, man som byggde den. Tenker den kosta sitt, men det er det vært. Her tror jeg du virkelig har fått det du har betalt for.

Gratulerer igjen:)

 

OT men du optus ta og hold sånne komentarer for deg selv, vi ler av deg. Om du bruker hode litt en gang i blandt og har litt respekt for andre, sier man ikke sånn når noen har kjøpt seg ny bil, samme hva slags bil det er:)

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

OT men du optus ta og hold sånne komentarer for deg selv, vi ler av deg. Om du bruker hode litt en gang i blandt og har litt respekt for andre, sier man ikke sånn når noen har kjøpt seg ny bil, samme hva slags bil det er:)

 

hehe, såg du i bilde hans? han kjører no sjefs bil!! :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår