Sower Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Pålitelig, god bil. 8 seter, slik at du og kjæresten kan kjøre langturer til å stå på ski/snowboard. God vinterbil å dette, to sperrer, nytt oppheng. Er ikke jeg som selger (faktisk). Bare mine 50 øre. 37,000,- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 bare så det er nevnt: mitsubishi galant har IKKE billige deler. Koster ca like mye som mercedesdeler... Og at man ikke må bytte deler på mercedes er ihvertfall bullshit :-) ingen biler er så gode. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 OK = ) hva tror dere om sånne biler som SEAT da? SEAT ibiza, leon, toledo f.eks :) Er den bedre enn Peugeot 206,307 da? (i følge mine punktene) Alt er bedre enn Peugeot;) Golf passer bra inn i dine krav, der har du 4 generasjoner å velge blandt (Tenker nå på pris).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg