highline 2001 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Tips: Hell på en flaske QMI girbehandling før du bytter kasse. Dette stoffet har jeg lest mange eventyr om og har selv opplevd et. Mulig du og opplever et eventyr om du prøver :) http://www.qmi-norge.no/sider-bilogmc/bilogmc-prod.html Den ligger alt å godgjør seg i kassa. Ble bedre med den ja, men så lenge lyden ikke forværrer seg, kommer ikke jeg til å gjøre noe mere. For kassa fungerer meget bra den, untatt den lyden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passelat2001 Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Hei. Noen som har noen tips til felger på passat som ikke koster kjempe mye? Mvh Einar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenstad Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Passat 01-modell har et problem me stag/bærearmer. Disse må skiftes hver 30000km. dette kommer av den helt utrolige domme patenten krysstag.. Låsekassene er også en svakhet på disse bilene. Siter Passat 3BG 2001 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-go Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Denne ser ut som om den må bytte reg reim ganske snart. Kostet meg kr16000,- for bytte av alle reimer og strammehjul!!!!!!!! Siter ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- ******************************************************************* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Hei.Noen som har noen tips til felger på passat som ikke koster kjempe mye? Mvh Einar. Dekklåven, de har annonser på finn.no. Ellers så har vi Sharif, byttdekk.com og interdekk.com feks :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Heisann! Har hørt at på en type årsmodell passat tdi skal turboen streike etter ca 200.000? Noen som vet mere om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Heisann! Har hørt at på en type årsmodell passat tdi skal turboen streike etter ca 200.000? Noen som vet mere om dette? Hei Tror ikke det, min er kjørt 250000 (har hatt bilen siden 112000) å den har orginalturboen, men hadde noe skrul med turboen på ca 220000, kjørte da en rens på dieseltanken, og siden har den fungert utmerket. Å bilen går mye tungt lastet, både med campingvogn om sommeren , og ellers stort sett full bil. Å jeg bruker alle 131 hkene ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 HeiTror ikke det, min er kjørt 250000 (har hatt bilen siden 112000) å den har orginalturboen, men hadde noe skrul med turboen på ca 220000, kjørte da en rens på dieseltanken, og siden har den fungert utmerket. Å bilen går mye tungt lastet, både med campingvogn om sommeren , og ellers stort sett full bil. Å jeg bruker alle 131 hkene ja Ok, er noen som har sagt dette, men usikker på om kilden er så god. Men i disse usikre dieseldager da dieselen ikke er så bra som staten sier, hva som er best og satse på av 1.9 tdi eller 1.8T? Noen kjente problemer/fordeler med disse to motoralternativene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Hei Som de sa på møller, så kunne en turbo vare fra 15000-500000 alt etter kjøremåte å la turbo roe seg ned etter kjøring, samt la den få litt olje før man tar ut for fult. Samt oljeskift/rett oljetype tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Har nå gått til anskaffelse av en VW Passat 1.9TDI Highline 2004 mod! Eller rettere sagt, den kommer med hurtigruta på Tirsdag eller Onsdag. :) Har gått litt langt, men både turbo og gearkasse er bytta, samt regreim for 30.000 km siden. Komplett servicehefte er også stemplet. EU ok til aug 2013. Tidligere drosjebil. Jeg mener ihvertfall at jeg har valgt riktig, og jeg kan og skru bil om det skulle skje noe. er ikke hver dag en finner 2004 mod highline til under 50.000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg