Gå til innhold

Vurderer Passat 3B/3BG. Noen tips?

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg kommer sikkert til å bli en ny passat stasjonsvogn eier om kort tid. Så jeg har ett par spørsmål til dere med litt mere erfaring.

 

Jeg regner med det ligger massevis av tråder om lignene emne, men jeg prøver å lage min egen :) Og håper på at dere gir noen svar.

 

Bilen jeg har på hånden er en 2003 modell 1.9tdi 130 hk. (Extra høy verson)

Produsert Oktober 02

 

Er det noen kjente feil / Problemer med den modellen ?

 

Bilen er tyskimport i 06

 

Hva er deres formening om riktig pris på den? Tenkte å ikke nevne noe spesielt hva den ligger til.

 

Kjapp beskrivelse av bilen:

 

  • 150000 km
  • Regrem skiftet på ca 91000
  • Chippet til ca 175hk 410nm (http://www.estuning.no)
  • 6 gear manuell
  • Meget bra stand å se til men det er en liten lakkskade på en bakskjerm (fra steinsprut)
  • Eu godkjent August 08
  • Svart med krom lister og krom rails
  • Sportsseter i sort Delskinn
  • Solartak (uvanlig i norge)
  • 18" sommerfelger
  • orginalmontert gps/mobil holder (tysk option)
  • kjølerom i hanskerom
  • Kjørecomputer
  • Cruise Kontroll
  • Multifunskjons ratt
  • Hvite lykter rundt om.

 

Sikkert mere jeg kunne ha nevnt også, men kom ikke på noe i farten.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passaten ble kjøpt.

Ikke oppdaget noe rust problemer med den. (foruten en liten steinsprut skade på en skjerm) Men det blir tatt fort.

 

Ellers så lurer jeg på hvor lang garanti er det mot rust på VW passat ?

 

Termostaten fungerer i allefall meget bra nå, men det blir vel kaldere utover vinteren. Tror kansje tidligere eier har skiftet den, han hadde i allefall hytte på kvikne, og der er det kaldt. Har ikke kjørt mange kilometrene i dag (6grader) før det ble en god lunk i bilen, og termostaten var på riktig sted.

 

Kommer med bilder etter hvert.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei,jeg er ny innen volkswagen,og har ikke så mye peiling.derfor trenger eg noen råd angående kjlp av bil.

 

er på jakt etter en passat tdi stasjonsvogn.har blitt frarådet å kjøpe modeller fra 1998-1999,pga dårlig kvalitet på diverse deler på disse bilene.gjelder dette kun 98 og 99 modellene.hva med 2000? han som rådet meg jobber hos møller bil,og jobber ,med vw til daglig.han anbefalte å kjøpe fra 2001 modell,da han mente at kvaliteten va bedre på disse.

 

har sett på en 2000 model,og en 2001 modell.begge har gått rundt 250000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår