Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Tror ikke du synes jeg er søt n¨r jeg er ordentlig full. Men når jeg er semi-full, som nå er jeg nok litt søt. har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Tror ikke du synes jeg er søt n¨r jeg er ordentlig full. Men når jeg er semi-full, som nå er jeg nok litt søt. har jeg hørt. Og nå er du ordentlig eller semi? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Bare vi to.. Jeg kom nettopp hjem. Gikk det greit ikveld? :) Gikk meget bra ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg er semi vil jeg si. Hadde jeg vært skikkelig hadde jeg ikke vært skikket til å skrive her vil jeg tro :pp Selv om det er litt lite blod i alkoholen, og jeg blir litt sliten av å se på skjermen så er jeg ikke såå full nå.. Men får vel ta meg en tur på badet sjæææl om jeg finner vegen (flaut å spørre) før det er natta. (ble tilgitt for bærbare pcen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Gikk meget bra ^^ Så er det sjanser for at dere skal sees igjen? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg er semi vil jeg si. Hadde jeg vært skikkelig hadde jeg ikke vært skikket til å skrive her vil jeg tro :pp Selv om det er litt lite blod i alkoholen, og jeg blir litt sliten av å se på skjermen så er jeg ikke såå full nå.. Men får vel ta meg en tur på badet sjæææl om jeg finner vegen (flaut å spørre) før det er natta. (ble tilgitt for bærbare pcen) Ikke drikk mer nå hvertfall! Du skriver skeivt nemlig.. :p Have it so good ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Så er det sjanser for at dere skal sees igjen? :) Store sjanser for det gitt - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ikke drikk mer nå hvertfall! Du skriver skeivt nemlig.. :p Have it so good ;) Deter bare fordi jeg blir så svimmel å være våken nå, og i tillegg må lese samtidlig... Skal liksom ikke være enkelt. Ser frem til litt god gammeldags kvalitetstid (slik som da vi var i audidelen, før vi ble en stor rånergjeng) med dere fremover nå, i de sene natttertimer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Store sjanser for det gitt weee :) tenk at du sjekket opp en berte mens du var på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Tror det er like greit å sitte oppreist Espen, verste jeg vet med å drikke er når du legger deg og lukker øynene. Så snurrer alt rundt og rundt. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 weee :) tenk at du sjekket opp en berte mens du var på jobb! Og at'a var fin! Er liksom ikke sååå mange jenter nedom avdelinga jeg står på :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Tror det er like greit å sitte oppreist Espen, verste jeg vet med å drikke er når du legger deg og lukker øynene. Så snurrer alt rundt og rundt. hahhaa ja. Nå ligger jeg i sofaen og kjenner taket snurrer rundt. Det er ikke godt.. (haha ja, er ironisk, ser ikke helt rosa elefanter enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Bare vent, snart kommer middagen opp igjen! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Og at'a var fin! Er liksom ikke sååå mange jenter nedom avdelinga jeg står på :P Hva skulle hun ha, bortsett fra deg mener jeg? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hva skulle hun ha, bortsett fra deg mener jeg? ;) Støvsuger :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg