Gjest brunerune Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Jeg holdt på å sette pers i bowling i går... Poeng? Gikk det med tommelen? Hehe. Jeg perset 208 på tors. 6 strake strikes :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 206 poeng.. Fikk 6 strike, 2 spare (7'er og 8'er splitt), 2 kast med 9 poeng. Er egentlig dårlig i bowling, så ble felt av nervene på slutten :P Tommelen er bra igjen nå, fikk desto værre i foten på veg hjem i natt, klarte nesten ikke gå i dag.. Får ta en paracet og alkohol til kvelds, så ordner seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Har kjørt Audi i dag. Og kjørelæreren min har kjøpt seg bruktbil, så eg klarte å grine til meg en tur :) 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Ah..hjemme fra jobb :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Har kjørt Audi i dag.Og kjørelæreren min har kjøpt seg bruktbil, så eg klarte å grine til meg en tur :) Kan du spesifisere litt nærmere hva du snakker om? For hvilken brukt bil griner du for å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Ah..hjemme fra jobb :) Mye vanskelige kunder i dag? Eller ordner alt seg med et lite kosetrådflørtesmil? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bare hatt hyggelige kunder i dag jeg :) Å ja, kosetrådflørtesmil funka utrolig bra på ei som var der ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Kan du spesifisere litt nærmere hva du snakker om?For hvilken brukt bil griner du for å kjøre? Volvo s60r.. tror det er noe av det råeste de har laget noen gang... audien ble plutselig veldig treg og vinglete i forhold:P 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Vant 50,7 millioner på V75 (VG) En heldig spiller fra Oslo kan vrinske hele veien til banken etter en kjempegevinst på 50,7 millioner kroner i dag. Tenk å vunnet så mye penger a! :O - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bare hatt hyggelige kunder i dag jeg :) Å ja, kosetrådflørtesmil funka utrolig bra på ei som var der ^^ Ikke rart du møter bare hyggelige, de speiler kun ditt blide søte åsyn ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Alex the plaaaayaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Tenk å vunnet så mye penger a! :O Hvis det var meg som vant de pengene ville jeg mottatt beskjeden med usannsynlig stoor ro :D Eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Alex the plaaaayaaaaaaa Fo' sho'! Funka jo såpass bra at jeg skal til'a senere i kveld. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hvis det var meg som vant de pengene ville jeg mottatt beskjeden med usannsynlig stoor ro :D Eller ikke.. Hadde sagt opp jobben og pensjonert meg dagen etter jeg! Kan vel nesten leve på rentene. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Fo' sho'! Funka jo såpass bra at jeg skal til'a senere i kveld. Kewl! Wow...u impress me!! :blunk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg