henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Kunden: Du, kunne du ha byttet det ene kjørelyset mitt, det ser ut for å ha gått?Marius: Ehhhm , eh , nnnnæææææ, hmmm, Nei desverre du, det ligger ut over min intelligens:D Hihi..Synd du ikke bor nærmere Knut, så kunne du hatt litt mer påvirkning på Marius sin kyndighet. Faren, onkelen og bestefaren har tydeligvis feilet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Marius..jeg vet det er en trøst at jeg suger mer enn deg ;) Her er vår sang: http://www.youtube.com/watch?v=7j2DHUw8SZg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hihi..Synd du ikke bor nærmere Knut, så kunne du hatt litt mer påvirkning på Marius sin kyndighet.Faren, onkelen og bestefaren har tydeligvis feilet :) Men da hadde han ikke blitt den samme gutten som vi liker:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Men da hadde han ikke blitt den samme gutten som vi liker:D Nemlig, vi elsker Marius akkurat som han er. Og vi vet han elsker deg og meg enda mer :p Jeg spiller ny sang for Marius: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Men går i dusjen jeg;) snakkast:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Men går i dusjen jeg;) snakkast:D Snakk om timing..jeg skal også nemlig dusje akkurat nå. Pass deg Knut..me first! Make room Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Haha, dere altsååå. Match.com er den veien! *peke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Kunden: Du, kunne du ha byttet det ene kjørelyset mitt, det ser ut for å ha gått?Marius: Ehhhm , eh , nnnnæææææ, hmmm, Nei desverre du, det ligger ut over min intelligens:D Det klarer jeg faktisk :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hege, du er faktisk nr 3 på lista over de med flest poster i Kroken:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hege, du er faktisk nr 3 på lista over de med flest poster i Kroken:) Bare 950 bak deg.. Vet ikke om jeg er flau eller stolt. Litt ambivalent følelse faktisk :confused: :m'm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Espen..Har det skjedd noe spennende du vil fortelle oss? Eller fortelle meg? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Skjedd noe? Jeg holdt på å sette pers i bowling i går, og jeg har kjøpt meg jakke, sko og div. i dag... Ikke stort mer spennende enn det :p Og nå skal jeg ta litt sol, til Runes store fortvilelse :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Skjedd noe? Jeg holdt på å sette pers i bowling i går, og jeg har kjøpt meg jakke, sko og div. i dag... Ikke stort mer spennende enn det :p Og nå skal jeg ta litt sol, til Runes store fortvilelse :p Hva med hun som skulle sjekke under uniformen din? (Dette var din egen formulering...ikke min) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 å hun ja, nei hun treffer jeg vel kanskje i kveld :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 å hun ja, nei hun treffer jeg vel kanskje i kveld :op: weee :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg