Gå til innhold

Audine-coupe Quattro 86 Urbredde

Ranger emnet


borseste

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er epoxygrunna...

 

stemmer det. og siden har ingen sett den. huff begener og bli lei. vil ha bilen på veien snart. men er igen en del arbeid.

men må få tatt meg og lakere i nakskinne snart så vi får noe fram gang her.

 

trenger foresten noe deler enda

 

endeledd bak fra 80,90 og urquattro

styrestagg foran fra urquattro begge sider

dem listen som er på siden fra bak ruta og bakover.

eksos til urquattro

frontrutte

 

 

noen som vet lakk kode på gunmetal eller en anden mørke grå farge til felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

svart kan jeg si det ikke blir.nok med en bruks bil (a6) som er sort. tornadorød er det jo så mange biler av dete slage som er. så skal mørkere en den. bir en mellomting av den og sort.

mener det skal bli ganske bra. ivertfall den faargen jeg har i hodde.

 

på torsadag skal jeg til sverige og hente 3 pakker med deler. så kommer det vel ei til norge snart også. så da blir det saker.

 

dem i sverige er pakker med styrestag, og endeledd bak. den siste pakka er til a6.

 

og til norge kommer eksos. så da begynner ting og falle på plass.

og man kan begynne og skru litt bil igen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

:):) dakommer noen bilder av bilen da den har kommet ut av boksen. regner med jeg får bilen hjem til uka. det blir jo bra men også noe dritt da jeg ikke har noe anden en en kall garasje og sette samen bilen igen. så rop ut vis dere vet om noe verksted rundt brumunddal og hamar.

trenger setter også komplett eller bare føre sette må være skinn.

 

SDC13067.jpg

SDC13068.jpg

SDC13070.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mye liv i tråden her. men kan da oppdatere litt for det.

da er bilen godt på vei til og blir ferdig. har at og sette på vingen. og du yttre fangeren. men di ytre tror jeg ikke blir satt på før den skal brukes. slipper og tenke på dem når man skal kjøre på henger.

fikk justert panser og litt på bagasjeluka. fått på listen i dør åpningen.

skule sette inn lykter og grill tenkte jeg også. men måtte bestille nye skruer. heldigvis var dem i oslo. så da bllir det gjort i morgen. så da begynner den og bli komplett. da er det bare igen en stor jobb innvendig.

ble ikke noe bilder i dag da tlf ble strøm tom og glemte kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår