Gå til innhold

Stivkrampesprøyte

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag har jeg sloss med rottweilern og tapt.

Jævern beit gjennom hånda mi mellom pekefingern og tommern på venstre hånd.

Tror jeg tok stivkrampe når jeg var 15, nå er jeg 20.

Har sjekka om sener og bein er hele og det er ikke noe problem.

Noen som har peiling?

JA, såret er jævli dypt.

(kommer sansynligvis ikke til å dra til legen uansett, men det er greit å vite)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal helst ta stivkrampesprøyte nå også.

 

Ble bitt av en rotte på jobben for noen måneder siden, og tok jo stivkrampe hos bedriftslegen året før, men måtte til legevakten å ta ny.

 

Gjør deg selv en tjeneste å gå til lege for å ta den.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å være så snill som mulig her, men er du sikker på at du har tilstrekkelig kontroll på den bikkja? Blir automatisk skeptisk til en hund som biter eieren sin...

Og nei, det er ikke fordi det er en rottweiler. Har hatt en selv og skal ha igjen:) Bare så det er sagt, så slipper vi den "rottweilere er farlige"-diskusjonen...;)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahaha snakk om erfaring?:D

 

Er vel bare å legge sammen 2+2 her ja..

 

... Har hatt en selv og skal ha igjen:)

 

... bør du gi den plendritern en injeksjon bly i panna, alternativt slaktemaske!

 

Og brukern kaller seg Rabies :thumb

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt jeg, hva som skal til for og bli bitt av en hund man kjenner og har lært opp.. Jeg har vokst opp med diverse hunder, Norsk Elghund, Dunker, Lundehund, Finsk spets, Japansk spisshund, border collie, og blanding mellom border collie og schæfer.. Ingen av de er vel typiske aggresive hunder, men uansett.. Tilhørt besteforeldre og naboer de fleste. Så har vel hatt greit med ommgang med de fleste, og herja med de som barn.. ikke blitt bitt en enseste gang av de. Den som er igjen av de, den japanske spiss hunden, Kan man leke med og erte opp så den virkelig er sint og knurrer.. Om du bevist setterf ingra i kjeften på den, så vil den ikke lukke kjeften om fingra engang.. .. Den kan selvsagt glefse mens man leker, men aldri blitt bitt..

 

Men ble bitt som 6 åring av en eller annen ukjent hund. Da bar det rett på legevakta ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å være så snill som mulig her, men er du sikker på at du har tilstrekkelig kontroll på den bikkja? Blir automatisk skeptisk til en hund som biter eieren sin...

Og nei, det er ikke fordi det er en rottweiler. Har hatt en selv og skal ha igjen:) Bare så det er sagt, så slipper vi den "rottweilere er farlige"-diskusjonen...;)

 

Rabies, du er inhabil. Det nytter nok ikke å skjule at din Rottweiler beit deg gjentatte ganger da du var barn. Heller ikke fråden som står rundt kjeften din hjelper særlig. Men brukernavnet er nok likevel det som fjerner all tvil :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår